תרבות ופנאי

בצל המלחמה: הפסטיבל הזה ייתן לכם כלים להתמודדות נפשית

בסוף החודש ייפתח פסטיבל "ספיריט" לקולנוע רוחני, המציג סרטים והרצאות מרחיבי תודעה ומעוררי השראה. המנהלים האמנותיים של הפסטיבל מסרו: "זו תקופה קשה,  אנחנו רוצים להעניק לקהל הזדמנות להתנתק מכל מה שקורה מסביב"

מערכת ice | 
בודהה (צילום בודהה)
ברקע מלחמת חרבות ברזל, פסטיבל הקולנוע הרוחני המתקיים כל שנה - "ספיריט", ייפתח ב-28 בפברואר בסינמטק תל אביב. לדברי מנהלי הפסטיבל, מטרתו השנה היא להעניק לצופים תכנים שיזינו את הרוח בהשראה ויעניקו כלים לבניית חוסן להתמודדות עם האירועים הקשים שעוברת החברה הישראלית. 
הסרט שייפתח את הפסטיבל, יהיה "הנזיר והרובה". הסרט עוקב אחר תייר אמריקני שמגיע לבהוטן בחיפוש אחר אוצר אשר מפגש עם נזיר צעיר משנה את חייו. זהו סרטו השני ועטור השבחים של הבמאי פאוו צ'וינינג דורג'י, שפרויקט הבכורה שלו "לונאנה: יש יאק בכיתה" הפך ללהיט מפתיע שהיה מועמד לפרס האוסקר הזר הטוב ביותר ב-2022.
הסרטים שנאספו בקפידה וההרצאות המובחרות יציעו פורטל לאפשרויות חדשות בתחומי הרווחה האישית, החברתית והפלנטרית. מבחר הסרטים מרחבי העולם משקפים את הסיפור הקולנועי מעורר ההשראה של האנושות בחמש קטגוריות: ריפוי נפשי ובריאות, קיימות וחיים מתחדשים, שלום וצדק חברתי, רוחניות ומיסטיקה עדכנית, והרנסנס הפסיכדלי כל סרט נבחר בשל יכולתו להאיר את ההווה ולקרוא להתעוררות ולהתמקדות בעתיד המדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה