תרבות ופנאי

ליהיא גרינר: "הרב קנייבסקי צדיק גדול וגם אשתו מהממת"

הידוענית הישראלית, ליהיא גרינר, מנעה את סגירת בית הספר בו למדת בתה למרות הלווית הרב קנייבסקי, ולאחר מכן התייחסה גם לאשתו "המון חברות שלי הולכות אליה", אמרה לגבי הרבנית בת שבע שנפטרה לפני כעשור
מערכת ice |  1
ליהיא גרינר (צילום אינסטגרם)
ליהיא גרינר הצטרפה לקבוצת הורים שמחו על סגירת בית הספר "אריק איינשטיין" בפתח תקווה, ובכך הצליחו למנוע את סגירתו ולא לאפשר מעבר ללמידה מרחוק, בעקבות הלווית הענק של הרב קנייבסקי.
על פי דיווח של מתן דויטש במיינט, בפתח תקווה אתמול (ראשון) נסגרו 18 בתי ספר, וגם בית הספר "אריק איינשטיין" היה אמור להיסגר ולעבור ללמידה מרחוק, אולם בעקבות מחאת ההורים - בית הספר נשאר בטוח.
 
ההחלטה לסגור את בית הספר, כפי שנסגרו רבים ואחרים, הגיעה בעקבות חסימת צירים רבים במרכז הארץ וסגירתם בזמן הלווית הרב המנוח, ומנהלת בית הספר שלחה להורים הודעה בלילה כי הצוות החינוכי לא יוכל להגיע ללמד ועל כן יעברו באותו היום ללמידה מרחוק. על כך קמה מחאת ההורים, ביניהם כאמור, ליהיא גרינר שאמרה כי הדבר לא הגיוני לביטול לימודים בגלל הלוויה, ובעקבות המחאה בית הספר נפתח כרגיל.
 
גרינר אמרה לאתר מיינט כי אמנם היא כעסה אך היא מבינה את גודל החשיבות של האירוע: "כעסתי, אבל מה לעשות?", אמר והוסיפה כי "צריך לתת כבוד. אז עוד יום מה קרה?". על הרב עצמו אמרה הידוענית: "הבנתי שהוא באמת צדיק גדול וגם אשתו מהממת. המון חברות שלי הולכות אליה". הרבנית בת שבע קנייבסקי נפטרה בשנת 2011, ואולי התכוונה לבתו - הרבנית לאה קולדצקי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בורים ועמי ארצות
    יאיר 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם זו הייתה איזו לוויה של ברבי היא הייתה מבקשת לעשות שבוע אבל וללמד עליה בבתי ספר. לא נמאס לכם כבר לגדל את הילדים שלכם לתוך חיי ההבל האלה? לעוד איזה כוכב נולד שהולך להוליך אתכם שולל? איזה עצוב לקום בבוקר לעוד יום מבוזבז שסותם לילדים שלכם את המח ואת האפשרות לעולם רוחני ועשיר.
    סגור