תרבות ופנאי

כוכבת עולם היורה "הרווחתי כל כך הרבה פחות מהכוכב שאיתי"

כוכבת סדרת הסרטים "עולם היורה", ברייס דאלאס הווארד, טוענת שההפקה שילמה סכומים נמוכים בהרבה ממה שדווח וממה שהרווח הכוכב שלצידה כריס פרא
מערכת ice | 
קולנוע (צילום unsplash)
הסרט עולם היורה: עולם חדש שיצא לפני כחודשיים חתם טרילוגייה חדשה במותג פאר היורה האהוב והגיע לרווחים סבירים. מי שלא הגיעה, לטענתה, לרווחים סבירים היא דווקא כוכבת הסרט ברייס דאלאס הווארד, ששיחקה בו לצד הכוכב כריס פראט (המוכר בעיקר מסדרת "שומרי הגלקסיה" של יקום מארוול), שמרוויח כיום שני מיליון דולר לפרק בסדרה החדשה שלו.
 
הוואורד, בית של הבמאי רון האוורד ("אפולו 13"), סיפרה השבוע כי השכר שלה עבור סרטי ההמשך בטרילוגיה (שהחלה ב"עולם היורה" מ2015, הסרט החמישי המרוויח ביותר בכל הזמנים)היה נמוך בהרבה ממה שדווח במקור.  ב-2018  דווח כי הווארד קיבל 8 מיליון דולר עבור הפרק השני של הריבוט לפארק היורה, 2 מיליון דולר פחות מהשכר של הכוכב שלצידה. אבל כעת מסתבר ששכרה של האוורד היה "שבריר" (לפי הגדרת הדיווחים) מזה של הפרטנר שלה. 
"הדיווחים היו כל כך "מעניינים" כי שילמו לי כל כך הרבה פחות ממה שהדיווחים אפילו אמרו, כל כך הרבה פחות", אמר הווארד השבוע. היא ציינה שהחוזים נעשו בתקופה אחרת, שנים לפני שתנועת MeToo# פגעה בהוליווד וחשפה את ההתעללות המינית המשתוללת ואת פערי השכר בעולם הבידור. "כשהתחלתי לנהל משא ומתן עבור "עולם היורה, זה היה 2014, וזה היה עולם אחר, והייתי בנחיתות גדולה", היא מוסיפה. "ולמרבה הצער, אתה צריך להירשם לשלושה סרטים, וכך העסקאות שלך נקבעו". 
 

עם זאת, היא מוספיה שפראט נלחם עבורה כששמע על חוסר הצדק 
ואני כל כך אוהבת אותו על שעשה את זה, כי שילמו לי יותר על דברים מהסוג הזה מאשר אי פעם קיבלתי על הסרט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה