דיגיטל וטק

כמו בסנאפצ'ט: אינסטגרם מפתחת פיצ'ר של "מפת חברים"

התכונה החדשה, שנראה כי הועתקה מסנאפצ'ט, תאפשר לשתף את המיקום עם עוקבים נבחרים, לראות מי נמצא בסביבה ולגלות תכנים חדשים על פי מיקום. "תירוץ חדש לשתף את מה שקורה במקום שבו אתם נמצאים"
רועי בהריר-פרל | 
אינסטגרם (צילום unsplash, vecteezy)

אינסטגרם מפתחת בימים אלה, על פי דיווחים שונים, פיצ'ר של "מפת חברים", שנראה כי הועתק, כמעט אחד לאחד, מפיצ'ר המפות של סנאפצ'ט, המאפשר לגלות תכנים על פי מיקום וגם לשתף את המיקום עם חברים/עוקבים או לגלות מי מהם נמצא בסביבה. 

על פי אלסנדרו פאלוזי, מפתח המתמחה בבהנדסה לאחור, גם אינסטגרם, כאמור, עובדת על מפה כזאת, ולאחרונה הוא אף חשף סדרה של צילומי מסך שמדגימים כיצד הפיצ'ר אמור להיראות.
 



במצגת, תחת הכותרת "החברים שלכם - מפה", נכתב כי הפיצ'ר נועד בין השאר להוות "תירוץ חדש לשתף את מה שקורה במקום שבו אתם נמצאים" וכי הוא מאפשר לבחור אילו חברים ייחשפו למיקומים ומגן על המיקום בהצפנה מקצה לקצה. 

כמו תמיד כשמדובר בחשיפות מהסוג הזה, גם הפעם אין לדעת מתי הפיצ'ר יושק, אבל המידע שאסף פאלוזי מהימן דיו כדי להאמין שזה ייקרה במהלך החודשים הקרובים.
זו, אגב, ממש לא תהיה הפעם הראשונה שבה אינסטגרם מעתיקה דברים מסנאפצ'ט. היא כבר עשתה זאת עם הסטוריז. את רילז היא "גנבה" מטיקטוק, את ת'רדס היא העתיקה מ-X (טוויטר) ואת קאנדיד היא לקחה מ-BeReal. 
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה