דיגיטל וטק

מנהלי ערוצים בטלגרם יקבלו 50% מרווחי המודעות

בפוסט שהעלה מנכ"ל הרשת החברתית פבל דורוב, הוא הכריז על שיתוף בעלי הערוצים שמשלבים מודעות ברווחי הפרסום מהן, החל ממרץ הנוכחי. התשלום יתבצע באמצעות המטבע הדיגיטלי טונקוין 
רועי בהריר-פרל | 
פאבל דורוב, מנכ"ל טלגרם (צילום unsplash, ויקיפדיה)
הרשת החברתית טלגרם תתחיל לשלם בקרוב לבעלי הערוצים באפליקציה עבור מודעות שמוצגות אצלם כ-50% מסך הרווח של החברה ממודעות אלה. התשלום יתבצע באמצעות מטבע הקריפטו טונקוין במערכת הבלוקצ'יין TON. 
על פי פוסט שהעלה מנכ"ל טלגרם פבל דורוב לרשת, פלטפורמת התשלום למשתמשים תתחייל לפעול במרץ הנוכחי ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. המשמשים שייקבלו, כאמור, תשלום בטונקוין, יוכלו לבחור האם למשוך את הסכום או להשאיר אותו בתצורת הקריפטו ולשלם באמצעותו על קמפיינים פרסומיים לעידוד הצטרפות לערוץ. 
 
על פי דורוב, ערוצי טלגרם מייצרים כטריליון צפיות בחודש, אולם נכון להיום רק 10% מהם עושים שימוש בתוכנית המודעות של החברה ומשלבים מודעות בערוץ. 
הודעותו של דורוב מגיעה לאחר שביולי אשתקד הכריזה הרשת החברתית המתחרה X (לשעבר טוויטר) של אלון מאסק כי היא מתכוונת לחלוק את רווחי הפרסום שלה עם משתמשים שהציגו נתוני חשיפה גבוהים בכל חודש. ואולם, המשתמשים שקיבלו עד כה תשלום עבור רווחי המודעות מספרים שלא מדובר שם בחלוקה של 50/50 וש-X שומרת את רוב הרווחים לעצמה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה