דיגיטל וטק

תקלה עולמית בוואטסאפ: כישלון בשליחה וקבלת הודעות

גולשים רבים מדווחים על תקלה עולמית באפליקציית וואטסאפ, במסגרתה לא ניתן לשלוח או לקבל הודעות. נכון לשעה זו, טרם דווח מה מקור התקלה או מה הצפי לסיומה. כל הפרטים
עידו מור |  1
תקלה בוואטסאפ (צילום unsplash)
גולשים רבים מדווחים הערב (רביעי), על תלה באפליקציית ההודעות וואטסאפ. לפי דיווחים ברחבי העולם ובישראל, קיימת תקלה בשליחת וקבלת הודעות באפליקציה, נכון עכשיו זו מטא טרם התייחסה למצב ועוד לא ברור מה הוביל לתקלה או מה הצפי לסיומה.
כזכור, גם בחודש שעבר חלו תקלות נרחבות ברשתות החברתיות שנמצאות בבעלות מטא (פייסבוק, אינסטגרם, מסנג'ר, ת'רדס ווואטסאפ).על פי דיווחים ברחבי הרשת, הגולשים דיווחו מאות אלפי תקלות בפייסבוק ועשרות אלפי תקלות בחיבור לאינסטגרם.
 
באותה העת, לאחר שעתיים, גורמים מטעם תאגיד מטא, דיווחו שהתקלה המדוברת טופלה וכלל האפליקציות חזרו לפעול. לפי שעה התקלה המדוברת התרחשה בשל קריסת המערכות הפנימיות של החברה.
לפי שעה נראה שמניית החברה אינה מושפעת מהתקלה הנוכחית. מתחילת המסחר, המניה עולה ב-1.5%. זאת בניגוד לתקלה שהתרחשה בחודש אוקטובר 2021, שנמשכה לאורך כמה שעות וגרמה למניית החברה לצנוח ב-5%.
לאחר שהאפליקציה קרסה במספר מדינות ברחבי העולם בשל תקלה טכנית, נכון לשעה זו על פי דיווחים של המשתמשים בישראל, וואטסאפ חזרה לעבוד באופן תקין.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הסתדר
    ט 04/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסתדר
    סגור