דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה אדירה: זה השינוי החשוב שמגיע לאפליקציה

אחרי שתרשמו את מספר הטלפון ב-WhatsApp, תוכלו להגדיר מפתח גישה לאימותים בעתיד. תוכלו לאמת את הזהות שלכם באמצעות טביעת אצבע, זיהוי פנים או מפתח גישה לנעילת המסך. במהלך הרישום תוכלו להשתמש במפתח הגישה במקום בקוד שנשלח ב-SMS
מערכת ice | 
פריצה לחשבונות וואטסאפ של ח"כים (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
וואטסאפ הודיעה על פיצ'ר חדש של יצירת מפתח גישה, אך שימו לב: יכול להיות שהפיצ'ר הזה עדיין לא זמין לכל הפלטפורמות ולכל המשתתפים. המשתמשים יקבלו קוד רישום שמטרתו לאשר את הבעלות של מספר הטלפון שבו רוצים להשתמש ב-WhatsApp.
אחרי שתרשמו את מספר הטלפון ב-WhatsApp, תוכלו להגדיר מפתח גישה לאימותים בעתיד. תוכלו לאמת את הזהות שלכם באמצעות טביעת אצבע, זיהוי פנים או מפתח גישה לנעילת המסך. במהלך הרישום תוכלו להשתמש במפתח הגישה במקום בקוד שנשלח ב-SMS.
 
כדי להגדיר מפתח גישה אתם צריכים להשתמש במכשיר Android מדגם 9 ומעלה, כאשר: חשבון Google שלכם מוגדר ומקושר למכשיר הנייד. ההגדרה 'נעילת מסך' מופעלת. ההגדרה 'מנהל הסיסמאות' מופעלת. כדי לבדוק אם ההגדרה מופעלת במכשיר שלכם: היכנסו אל הגדרות > סיסמאות וחשבונות.
במכשיר מותקנת הגרסה האחרונה של Google Play Store. הגרסה האחרונה מתעדכנת בדרך כלל באופן אוטומטי, אבל אפשר לבדוק אם קיים עדכון זמין במכשיר שלכם: היכנסו אל הגדרות > אבטחה ופרטיות > מערכת ועדכונים.
כדי ליצור מפתח גישה: היכנסו להגדרות ב-WhatsApp. הקישו על מפתחות גישה > יצירת מפתח גישה. הקישו על המשך. כדי ליצור מפתח גישה יכול להיות שתתבקשו להקיש על שימוש בנעילת מסך. שימו לב: אם אתם מתקינים מחדש את WhatsApp וכבר יצרתם מפתח גישה, יכול להיות שתתבקשו להשתמש בו בתהליך הרישום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה