דיגיטל וטק

וואטסאפ עשתה טעות ענקית: זה השינוי שעורר סערת ענק

הגיל המינימלי הנדרש לשימוש בוואטסאפ באירופה הורד על ידי מטא ל-13 מ-16, בהצהרה ביום חמישי, קבוצת Smartphone Free Childhood הבריטית קראה לוואטסאפ לבטל את המדיניות החדשה. "וואטסאפ שמה את רווחי בעלי המניות במקום הראשון ואת בטיחות הילדים במקום השני"
מערכת ice | 
פריצה לחשבונות וואטסאפ של ח"כים (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
ענקית המדיה החברתית Meta הורידה את הגיל המינימלי הנדרש לשימוש בוואטסאפ באירופה ל-13 מ-16, מה שעורר ביקורת מצד תומכי זכויות הילדים. הגבלת הגיל החדשה נכנסה לתוקף באיחוד האירופי ביום חמישי. הגיל המינימלי החדש של 13 הוכרז גם למשתמשים בבריטניה בפברואר.
שירות ההודעות הפופולרית בעולם, ש-Meta רכשה לפני עשור הסביר באתר האינטרנט שלו כי השינויים מבטיחים "דרישת גיל מינימום עקבית ל-WhatsApp ברחבי העולם". עם זאת, מגבלת הגיל התחתון הציתה ביקורת מצד תומכי זכויות ילדים בבריטניה הטוענים כי היא חושפת עוד יותר צעירים לשלל נזקים מקוונים מתועדים היטב.
 
בהצהרה ביום חמישי, קבוצת Smartphone Free Childhood הבריטית קראה לוואטסאפ לבטל את המדיניות החדשה. "וואטסאפ שמה את רווחי בעלי המניות במקום הראשון ואת בטיחות הילדים במקום השני", אמרה דייזי גרינוול, מייסדת-שותפה של הקבוצה. וואטסאפ מתעלמת מפעמוני האזעקה החזקים יותר ויותר שמצלצלים על ידי מדענים, רופאים, מורים, מומחי בטיחות ילדים, הורים ומומחי בריאות הנפש כאחד".
דובר WhatsApp אמר ל-CNN ביום שישי: "אנו נותנים לכל המשתמשים אפשרויות לשלוט מי יכול להוסיף אותם לקבוצות, ובפעם הראשונה שאתה מקבל הודעה ממספר לא ידוע, אנו נותנים לך את האפשרות לחסום ולדווח על החשבון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה