דיגיטל וטק

גם אתם חיפשתם את המניות החמות האלו?

הישראלים הצטרפו אתמול לטרנד העולמי של השקעה במניות אקראיות לפי המלצות ברשת, לפחות לפי טבלת החיפושים החמים בגוגל. וגם: איזו יולדת ניצחה - אנה ארונוב או מייגן מרקל?
יאיר מור | 
צילום unsplash edit ice
התיעוד החדש של גלעד שליט בשבי, והודעתו על חתונתו הקרובה עם ניצן שבת שנה וחצי לאחר אירוסיהם, החזיר את "הילד של כולנו" לראש טבלת החיפושים בגוגל ישראל לראשונה זה זמן רב, כך לפי הנתונים היומיים המפרסמת החברה.
הבולען שנפער בחניית בית החולים שערי צדק בירושלים בלע, מלבד כמה מכוניות ריקות, גם שני מקומות רצופים בחיפושים החמים - מקומות 2 ו-3.
הריונות ולידות כיכבו גם הם בחיפושים, כאשר הודעתם של דנה גרוצקי ואסף ליס על ההריון השני שלהם ניצבה במקום הרביעי; אנה ארונוב, שהעלתה שלושה ימים לאחר שילדה מסר מעצים לנשים אחרי היריון, הגיעה למקום השישי; מייגן מרקל שילדה בת חדשה בשם ליליבת דיאנה למשפחת המלוכה הבריטית היתה במקום השמיני; וקובי פרץ, שהודיע כי אשתו ענבל בהריון רביעי, במקום העשירי.
ההפתעה הגדולה ביותר בטבלה היא כנראה נוכחותם של שני חיפושים באנגלית, שמעידים על כך שישראלים החלו לאמץ ככל הנראה את תופעת ה-meme stocks - השקעה במניות ללא כל הבנה בתחום על סמך המלצות שמתפרסמות בפורומים וצ'טים באינטרנט העוסקים בטיפים למשקיעים קטנים. במקה הנוכחי מדובר על מניות רשת בתי הקולנוע האמריקאית AMC, שהגיעה למקום החמישי, וחברת הביו-רפואה ביוג'ן שהגיעה למקום השביעי לאחר שה-FDA אישר את הטיפול שלה באלצהיימר.
במקום התשיעי נמצא הרב אליעזר ברלנד, שאתמול אושר הסדר טיעון איתו שבמסגרתו יודה באישומים החמורים נגדו, אך בפועל ירצה מאסר קצר מאוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה