דיגיטל וטק

עמית סגל או ינון מגל: מי הכי משפיע בטוויטר?

שני העיתונאים הוותיקים מובילים את הטבלה של אנשי התקשורת המשפיעים ביותר ברשת החברתית, אבל מי בפסגה? לאיזה מקום הגיע בן כספית והאם ישראל פריי הגיע למיליון התייחסויות השנה? כל התשובות בפנים.
כפיר אדר |  3
ינון מגל, עמית סגל (צילום unsplash, יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm,ויקיפדיה)
טוויטבורד בדקה ומצאה מי הם 10 האנשים הכי משפיעים בטוויטר ללא הפוליטיקאים ושוב היה זה ינון מגל שקיבל את כמות ההתייחסויות הגבוהה ביותר לציוציו ברשת החברתית והוא עוקף כמה שמות נוצצים בדרך.
מגל מגיע כאמור למקום הראשון ברשימה עם 1.8 מיליון התייחסויות והוא מקדים את עמית סגל עיתונאי חדשות 12 שבמקום השני עם 1.3 מיליון התייחסויות ושמעון ריקלין שמשלים את הצמרת הגבוהה והגיע למקום השלישי בסך הכל עם 1.2 מיליון התייחסויות.
במקום הרביעי בטבלה משפיען הרשת יבגני זרובינסקי שאחראי ל-1.1 מיליון כמו בן כספית שצמוד אליו במקום החמישי עם פער זניח שממקם אותו כמעט עם 1.1 מיליון התייחסויות לציוצים.
חיים לוינסון שבמקום השישי הוא האחרון שהשיג למעלה ממיליון התייחסויות והוא מקדים את יותם זמרי שקיבל 992.8 אלף התייחסויות. במקום השני ניצב עקיבא נוביק עם לא פחות מ-990.8 אלף התייחסויות.
 
מי שהגיע למקום התשיעי המכובד הוא ישראל פריי שציוציו הלא צפויים הביאו לו 986.1 אלף התייחסויות בסך הכל, נועם פתחי נועל את העשירייה המובילה עם 964.2 אלף התייחסויות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ינון האלוף והיקר!!!
    דניאלה 01/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ינון המלך!!!
    סגור
  • 2.
    אגומניאק
    ציפורי 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגל, שהשתן מזמן עלה לו לראש, בטוח שבאיבחת טור שלו, הוא מפיל או בונה ממשלות. אדם עם אגו מנופח כזה, מראה עד כמה הוא חי בעולם משלו. לגבי "הליצן המתחזק" (מגל), גם הוא עצמו לא מאמין לעצמו. לעומתו סגל הוא מנש מאור הגולה...
    סגור
  • 1.
    תעודת עניות למדינה: בן של טרוריסט מול המטרידן מוואלה
    פרטוש 01/2022/07
    הגב לתגובה זו
    9 4
    מי ינצח? איזה מתח. חיזרו אלינו מייד לאחר הפסקת הפרסומות.
    סגור