דיגיטל וטק

וואטסאפ משחררת עדכון חדש: כך תוכלו להרוויח יותר כסף

תכונה חדשה שעוזרת לעסקים לנהל את המוצרים שלהם טוב יותר בקטלוג שלהם תכנס בקרוב לשימוש ותקל את השימוש, במסגרת השיפורים החדשים לקטלוגים, וואטסאפ הביאה את היכולת לקבץ מוצרים ושירותים דומים באוסף
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום unsplash)
לאחר הפעלת כמה מסנני חיפוש מתקדמים, עבור חשבונות WhatsApp Business בגרסאות בטא, שדרוג חדש בדרך. תכונה חדשה שעוזרת לעסקים לנהל את המוצרים שלהם טוב יותר בקטלוג שלהם תכנס בקרוב לשימוש.
אחת התכונות הזמינות לעסקים היא היכולת ליצור קטלוגים. קטלוג מכיל מוצרים ושירותים שעסקים יכולים להציע ללקוחות. כאשר לקוחות בוחרים מוצר מהקטלוג, הם יכולים לפנות לבית העסק לבקש מידע נוסף, או שהם יכולים אפילו לשתף את המוצר עם אנשי קשר אחרים. בשבועות האחרונים הציגה וואטסאפ שיפורים חדשים לקטלוגים, והביאה את היכולת לקבץ מוצרים ושירותים דומים ביחד.
 
הקולקציה מכילה מוצרים ושירותים מאותה קטגוריה, כך שהלקוחות יכולים למצוא אותם בקלות על ידי עיון בקולקציה המתאימה שכן הם מאורגנים יותר. כשאתה יוצר אוסף, אתה צריך להזין שם טוב המשקף אילו מוצרים ושירותים כלולים בקולקציה החדשה ולאחר היצירה, האוסף צריך להיבדק על ידי צוות המנחה של וואטסאפ. כאשר צוות המנחה מאשר את האוסף שלך, אנשים אחרים (עסקים ולקוחות אחרים) יכולים לראות את האוסף בקטלוג על ידי פתיחת מידע עסקי.
התכונה כבר זמינה עבור אנשים שמשתמשים בעדכונים האחרונים של WhatsApp Business עבור אנדרואיד ו-iOS. כדי שהשדרוג יעבוד, הקפידו להשתמש ב-build מעודכן של WhatsApp כדי ליצור אוספים עבור הלקוחות שלכם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה