דיגיטל וטק

טיקטוק משיקה את מה שפייסבוק ואפל מאפשרות כבר מזמן

הרשת החברתית הכריזה כי החל מהיום משתמשים יכולים ליצור לעצמם דמויות וירטואליות מותאמות אישית שיופיעו במקומם בסרטונים שלהם

יאיר מור | 
טיקטוק (צילום unsplash)
טיקטוק, האפליקציה המורדת ביותר בחנויות האפליקציות בשנת 2021 והרשת החברתית הצומחת ביותר בעולם בכלל ובקרב צעירים בפרט, הודיעה היום על השקה עולמית של אפשרות שימוש באווטארים לסרטונים ברשת החברתית. זאת בדומה לאפשרויות דומות שקיימות מזה זמן מה באינסטגרם, פייסבוק, סנאפצ'ט ואפליקציית ההודעות של אפל.
אווטארים הם סוג של פילטר שבמקום לשנות את הצבעים של התמונה או להוסיף פריט וירטואלי מסוים על גבי הפנים של המשתמש בצילום, מחליפה את המשתמש לחלוטין בדמות וירטואלית, שהוא יכול לעצב לעצמו כדי שתיראה בדיוק כפי שהוא רוצה. אפשר לגשת לתכונה החדה תחת תפריט האפקטים במסך הצילום של טיקטוק, לעצב את האווטאר לפי תבניות מוכנות או ממש ליצור אותו מאפס, ולאחר מכן לצלם סרטונים שבהם ייראו הפנים של האווטאר מחקים את מה שעשה המשתמש מול המצלמה בזמן הצילום.
 
משתמשים הבחינו ביכולת הזו לראשונה בפברואר, כאשר הרשת החברתית החלה לבחון אותה עם מספר קטן של משתמשים. כעת, היא זמינה לכולם באפליקציית טיקטוק.
"אנחנו נרגשים לראות כיצד אנשים ישתמשו באוואטרים שלהם כדי לבטא את הייחודיות והיצירתיות שלהם בפלטפורמה", מסר אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל. "בניית תכונות וחוויות מכלילות היא בסדר עדיפויות גבוה בטיקטוק. נמשיך להקשיב לקהילה שלנו ולבקש משוב מהיוצרים בכל צעד וצעד בתהליך. לצד המשוב, אנו עובדים עם קולקטיב גיוון היוצרים כדי להפוך את החוויה החדשה בטיקטוק למכלילה ומייצגת כמה שיותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה