דיגיטל וטק

היקף עסקאות התשלום הדיגיטליות של Visa גברו על השימוש בכרטיסים הפיזיים

Visa הודיעה כי היא ביצעה נכון להיום למעלה מ-4 מיליארד עסקאות באמצעי תשלום דיגיטליים מאובטחים (טוקניזציה) ברחבי העולם ובכך מציינת את השימוש ההולך וגובר בעסקאות דיגיטליות מאובטחות

מערכת ice | 
כרטיס אשראי (צילום pngwin)
Visa הודיעה כי היא ביצעה נכון להיום למעלה מ-4 מיליארד עסקאות באמצעי תשלום דיגיטליים מאובטחים (טוקניזציה) ברחבי העולם. בכך היא מציינת אבן דרך משמעותית בהאצת חדשנות והטמעה של מסחר אלקטרוני מאובטח, בקרב עסקים ומשתמשים ברחבי העולם. ציון דרך היסטורי זה, שכמעט הכפיל את מספר עסקאות הטוקניזציה של Visa בשנה אחת, עולה על מחזור העסקאות בכרטיסי ה-Visa ברחבי העולם. אבן דרך זו מדגישה את האבטחה העוצמתית שהטוקניזציה מספקת לסוחרים, למנפיקים ולצרכנים כאחד.
 
Visa" הינה החלוצה של תפיסת השימוש הפשוט ורב העוצמה של טוקניזציה שבבסיסה עומדת הסתרה של נתוני תשלום רגישים להגנה בפני רמאויות ולהפיכת התשלומים הדיגיטליים לבטוחים יותר'' אומר ג'ק פורסטל, סגן נשיא בכיר ומנהל מוצר ראשי בויזה.
העלייה בביצוע עסקאות באמצעות טוקניזציה בקרב מנפיקים, סוחרים וצרכנים מחזקת את העובדה שעתידו של הכסף הוא באמת דיגיטלי, וכסף דיגיטלי חייב להיות מבוסס על אמון''.
מאז פרוץ המגיפה גדל נפח המסחר האלקטרוני ביותר מ-50%. יחד עם ההרגל הנוח של קניות אונליין, מגיעות מהצרכנים ציפיות מוגברות ודרישה לעסקאות פשוטות ובטוחות. Visa צפתה את הביקוש הזה מראש, עם הצגת שירות הטוקניזציה Visa Token Service. הטוקניזציה מחליפה למעשה את מספר חשבון ה- Visa בעל 16 הספרות , בספרה דיגיטלית שרק Visa יכולה לקרוא ובכך מייצרת שכבת הגנה על פרטי החשבון הבסיסיים מפני רמאויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה