דיגיטל וטק

לאחר שתמך בפרסום אנטישמי: אילון מאסק יבקר בישראל

האיש העשיר בעולם צפוי לבקר בקיבוצי עוטף עזה וביישובים שנחרבו מהלך מתקפת הפתע ב-7 באוקטובר. בעלי הרשת החברתית X צפוי להיפגש עם נשיא המדינה הרצוג ועם ראש הממשלה נתניהו. בצל אירועי המלחמה, מנכ"ל טסלה הסכים עם ציוץ שטען כי "קהילות יהודיות דחפו את השנאה כלפי אנשים לבנים"
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום unsplash, shutterstock)
מנכ"ל טסלה ובעלי הרשת החברתית X (טוויטר לשעבר), אילון מאסק, יבקר בישראל במהלך השבוע הבא. האיש העשיר בעולם יבקר בעוטף עזה ויחזה ביישובים ובקיבוצים שנחרבו במתקפת הפתע על ישראל ב-7 באוקטובר. במהלך ביקורו, מאסק צפוי לקיים שתי פסגות חשובות: הראשונה עם נשיא המדינה יצחק הרצוג והשנייה עם רה"מ בנימין נתניהו, שעמו נועד גם לפני תחילת המלחמה.
בצל אירועי המלחמה בעזה, מאסק הביע לאחרונה תמיכה בציוץ בעל אופי אנטישמי, בו נטען כי "קהילות יהודיות דחפו את השנאה הדיאלקטית נגד אנשים לבנים שהם טוענים שמופנית כלפיהם". "אמרת את האמת", צייץ מאסק בתגובה. "היהודים לא יכולים, לפי השקפת עולמם, למתוח ביקורת על האנטישמיות של קבוצות מיעוט לא לבנות, זאת למרות שהן מהוות את האיום המרכזי עליהם. זה צריך להיפסק".
 
מאסק הציע לאו"ם ולארגוני הסיוע המוכרים ברצועת עזה להתחבר לאינטרנט באמצעות שירות סטארלינק, לאחר שהאינטרנט ברצועה קרס במהלך הפעילות הקרקעית של צה"ל. "סטארלינק תספק קישוריות לארגוני סיוע מוכרים על ידי העולם בעזה", כתב מאסק בתגובה לפוסט של חברת הקונגרס הדמוקרטית אלכסנדריה אוקסיו קורטז, שמחתה על ניתוק רצועת עזה מרשת האינטרנט.
 
בהמשך, מאסק קיים שיחה עם ראש השב"כ הישראלי רונן בר. גורמים המעורים בפרטים מציינים כי במהלך השיחה מאסק, שנועד לאחרונה עם רה"מ בנימין נתניהו, הבטיח כי לא יחבר את את עזה לאינטרנט לוויני, אלא לצרכים הומניטריים של ארגוני סיוע. מאסק טען כי בכוונתו לבצע "את כל הבדיקות הביטחוניות" גם עם הממשל האמריקני וגם עם ממשלת ישראל, לפני שיפעיל "ולו מסוף אחד" של רשת הלוויינים סטארלינק. ראש השב"כ הבהיר מצדו כי ישראל לא תאפשר "שום ניצול" של קו התקשורת הזה לגורמי טרור ברצועה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אילון מאסק שייך לרעים, למרות העמדת פנים שדואג לעולם
    אני 11/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאסק בהחלט שייך לרעים. איש גאון מופרע ואנטישמי. בניגוד לתאוריות קונספירטיביות, בצד הטובים ביל גייטס וורן באפט וכמובן ידידנו ביידן. איזה מזל שביידן נשיא אר"הב ולא החבר המטורלל של ביבי, טראמפ
    סגור