דיגיטל וטק

וואטסאפ מוסיפה שכבת הגנה נוספת: זה השינוי הצפוי באפליקציה

אפליקציית המסרים האהובה בישראל הכריזה על תוסף אבטחה נוסף. לאחר שכבר השיקה את האימות הדו-שלי, כעת חברת האם של וואטסאפ, "מטא", מוסיפה פיצ'ר אבטחתי נוסף
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום freepik)
אפליקציית וואטסאפ, השייכת לחברת "מטא" שמחזיקה גם בפייסבוק ואינסטגרם, הכריזה לפני מספר ימים על ביצוע שינוי נוסף באפשרויות הגנת החשבון על ידי המשתמש. זאת ברקע איומים רבים שמתגברים לאחרונה, במיוחד בישראל, בעקבות הפעילות הרבה ברשת מאז פרצה המלחמה ב-7 באוקטובר.
מאז שפותחה והושקה האפליקציה, הרישום לשירות היה ניתן דרך רישום מספר הטלפון של המשתמש בלבד, אך כעת היא מבצעת שינוי נוסף וקריטי לאבטחת חשבונות המשתמשים ויש להגיד, שינוי די מתבקש. מהיום יוכלו המשתמשים להזדהות ולהירשם גם עם כתובת הדואר האלקטרוני שלהם.
עם שינוי זה מצטרפת וואטסאפ למרבית האפליקציות בעולם, אשר כתובת הדואר האלקטרוני הוא הנתון שאותו יש להקליד על מנת להיכנס לחשבון האישי באותה אפליקציה. שינוי זה מגיע זמן קצר לאחר שבוואטסאפ החליטו להוסיף את האימות הדו-שלבי, המהווה מכשול נוסף בדרכם של ההאקרים, לפריצות לחשבונות הלקוחות.
 
תוסף אבטחה זה מגיע בזמן מצוין לישראלים הרבים המשתמשים בוואטסאפ, כאשר קיים בימים האחרונים איום משמעותי של האקרים תומכי טרור לפרוץ למכשירי הטלפון של ישראלים רבים, במטרה לזרוע פחד נוסף בתקופה רגישה זו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה