דיגיטל וטק

אמזון מכריזה: הבינה המלאכותית תשפר את חווית הקנייה באתר

בחודשים האחרונים, ענקית הקמעונאות אמזון, עומלת רבות בשילוב כלים מבוססים בינה מלאכותית באפליקציה שלה. כעת, מתפרסם פיצ'ר חדש שיאפשר למשתמשים לשאול שאלות בנוגע למוצרים 
מערכת ice | 
אמזון ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
בחודשים האחרונים, ענקית הקמעונאות אמזון, החלה לשלב פיצ'רים מבוססים טכנולוגיית בינה מלאכותית באתר שלה וכעת עולה כי היא החלה לשלב באפליקציה שלה לסמארטפונים מבוססי אנדרואיד ו-iOS שיאפשר ללקוחות לשאול שאלות ספציפיות על מוצרים שנמצאים באתר.
באמצעות תיבת השאלות שנמצאת בדף המוצר באפליקציית אמזון, המשתמשים למעשה יכולים לשאול את כלי הבינה המלאכותית של החברה שאלות בנוגע למוצר אותו הם מעוניינים לקנות. נכון לעכשיו, הפיצ'ר החדש עוד לא הושק לכלל לקוחות החברה, אלא נמצא בבדיקות בקרב משתמשים נבחרים וקבוצות מיקוד שונות
 
כזכור, במסגרת שילוב הבינה המלאכותית במוצריה, אמזון, שלבה תוכנות נוספות כדי לשפר את חווית הקנייה כשאחד מהם יוצר למעשה סיכומים של ביקורות על מוצרים, מזהה ביקורות מזויפות וממליץ ללקוחות על אפשרויות למידות בגדים.
פעילותה של אמזון בתחום הבינה המלאכותית נעשה במסגרת חטיבת החטיבה הטכנולוגית שלה AWS, אשר עד לא מזמן עסקה בטכנולוגיית ענן ולאחרונה השיק את Titan Image Generator, שבב בינה מלאכותית אשר מאפשר לחברות להשתמש בהודעות טקסט לתמונה כדי ליצור תמונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה