דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה מהפכה באפליקציה: הפיצ'ר שכולכם מחכים לו בדרך

מסתבכים עם שליחת קבצים כבדים דרך הוואטסאפ? נראה שמפתחי האפליקציה עובדים על פיצ'ר חדש שיקל לכם משמעותית על החיים ויאפשר לכם בדרך מאובטחת ומיוחדת להעביר קבצים כבדים ללא כל בעיה. אז איך זה עובד ומתי זה ייכנס לשימוש?
מערכת ice |  5
וואטסאפ בעדכון (צילום shutterstock)
אחת הבעיות שמשתמשי וואטסאפ מתמודדים איתה היא חוסר היכולת לשלוח קבצים כבדים דרך האפליקציה. אם אנחנו רוצים להעביר קובץ כבד לחברים, אנו צריכים לעשות זאת באמצעות איירדרופ (Airdrop) או נירביי שייר (Nearby Share). כעת, נראה שוואטסאפ עושה מהפכה בנושא ומתכננת להכניס פיצ'ר חדש שיקל לכם על החיים בצורה משמעותית.
כידוע, רק לאחרונה הכריזה וואטסאפ כי היא מוסיפה פיצ'ר חדש לאפליקציה, לפיו ניתן לשתף קבצים בגודל של 2GB, מה שללא ספק הקל על המשתמשים באפליקציה, אך כעת היא בוחנת דרך נוספת להקל לכם עוד יותר על החיים, כאשר היא בוחנת מספר פונקציות שיעזרו לכם לשתף קבצים בקלות ובלי להסתבך.
 
על פי דיווח באתר  wabetainfo, מפתחי אפליקציית וואטסאפ עובדים על תכונת שיתוף קבצים חדשה עם אנשים בקרבת מקום, והיא תהיה זמינה בעדכון עתידי של האפליקציה. למעשה, לאחר שהעדכון ייכנס לפועל, תוכלו להעביר קבצים כבדים בקלות, זאת אם תהיו בקרבה פיזית לבנאדם אליו תרצו להעביר את הקובץ.
למעשה, תינתן האופציה דרך האפליקציה לפתוח את האפשרות לשיתוף הקבצים המהיר, ושני האנשים שיעמדו בקרבת מקום יצטרכו להפעיל את האופציה באפליקציה ולהעביר את הקבצים במהירות ובקלות. על פי הדיווח, סביר שיהיה צורך לנער או להזיז את המכשיר כדי שהאופציה תיפתח.
השיתוף יהיה מוצפן לחלוטין והקבצים יוכלו לעבור רק בין המכשירים. הפיצ'ר החדש כמובן עדיין לא נכנס לשימוש שכן הוא עדיין בפיתוח, ונראה כי בזמן הקרוב הוא ישוחרר לצורך ניסוי של חלק מהלקוחות, ורק לאחר מכן יהיה זמין עבורכם.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אפשר להשתמש בבלוטת (ל"ת)
    אדי 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הפיצ'ר שהכי חסר לי
    אאא 01/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הפיצ'ר שהכי חסר לי , זה היכולת לחסום הורדת תמונות באופן אוטומטי מצ'ט מסויים. הדבר שהכי מעצבן זה למצוא את עצמך מבזבז זמן על מחיקת תמונות וסרטונים שלא רצית לקבל
    סגור
  • את/ה חתיכת זבל, חרא וכוסית!
    יהודיתרופין23כפרסבא 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    את/ה חתיכת זבל, חרא וכוסית!
    סגור
  • יש כבר פיצר כזה
    אנייייי 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אפשר להגדיר בהגדרות צ'אטים ביטול הורדה אוטומטית
    סגור
  • 1.
    בסיבוב (ל"ת)
    טלגרם עוקפת את וואטס 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור