דיגיטל וטק

אפל מצמצמת פערים? כך היא מתכננת לעקוף את מיקרוסופט ואמזון

אין ספק כי הבינה המלאכותית היא הדבר החם של שוק הטכנולוגיה העולמי. ענקיות הטכנולוגיה הגיבו בהתאם והשקיעו רבות בפיתוח טכנולוגיה, אך היה נראה כי אל מול כולן אפל נשארה מאחור. פיתוח חדש שלה מראה שהחברה שואפת שתמונת המצב הנוכחית לא תמשך עוד זמן רב
עידו מור | 
סאטיה נאדלה וטים קוק (צילום ויקיפדיה, shutterstock, unsplash)
הבינה המלאכותית, השתלבה בכל תחום בחיינו כיוצא מכך, חברות הטק הגדולות נכנסו למרוץ, החלו לפתח מודלים פרי יצירתן, להשקיע בחברות קיימות ועוד. עד כה, למרות הדיווחים על פיתוחים עליה היא עובדת, נראה כי אפל, נשארה מאחור, אך ככול הנראה שהמצב הנוכחי לא ימשך עוד הרבה זמן.
חוקרי מטעם החברה בשיתוף פעולה עם חוקרים מאוניברסיטת קליפורניה בסנטה ברברה חשפו את המודל עריכת התמונות מבוסס בינה מלאכותית שפתחו. המודל אשר זכה לשם MGIE או MLLM-Guided Image Editing, יאפשר לערוך תמונות קיימות על ידי פקודות קוליות שהן יתאר המשתמש את השינויים שירצה לבצע תמונה.
 
מודלים לצורך עריכת גרפית נחשבים בעיני רבים למוצרים הפופולאריים ביותר בשוק הבינה המלאכותית, אך בשונה מהמודלים שקיימים כיום בשוק המודל החדש שפתחו אנשי אפל, יועד לבצע עריכה בתמונות קיימות. 
כאמור, אפל השיקה רק לאחרונה את משקפי ה-Vision Pro, והיא לא שלבה בהם טכנולוגיה או חומרה מבוססת בינה מלאכותית. כמו כן, למרות שעוד אין מידע בוודאות האם אפל מתכננת לשלב את המודל החדש בזמן הקרוב, אין ספק כי הפיתוחים האחרונים שלה יוכלו יחדיו לסייע לה לצמצם פערים אל מול המתחרות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה