בחירות 2022

יוקר מחייה? ליברמן דרש שיפוץ בלשכה בעלות חצי מיליון שקלים

שר האוצר אביגודור ליברמן דרש לשפץ את לשכתו ואת קומת ההנהלה במשרדו, אם לא די בכך, לפרויקט לא יצא מכרז, אז מהו התירוץ של משרד האוצר בנוגע להחלטה השנויה במחלוקת? 

מערכת ice |  1
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock)
ליברמן לא חושש מסערות ציבוריות. במהלך היום (שני) פורסם כי שר האוצר אביגדור ליברמן דרש לשפץ את לשכתו ואת חדר הנהלת המשרד בעלות של לא פחות ממיליון שקלים. יתרה מזו, לשיפוץ המדובר לא יצא מכרז. הסיבה לכך היא שבמשרד האוצר טוענים שהשיפוצים דחופים, לכן קיים חשש מעיכובים שיכולים להתרחש בשל המכרז.
 
בתיאור פרוטוקול החשב הכללי נכתב: "משרד האוצר מבקש לרכוש ריהוט במסגרת שיפוץ לשכת השר והנהלת המשרד שלא דרך המכרז המרכזי" והוסיפו "בחוות דעתו של מינהל הרכש צוין כי חלק מנושא הפניה זהה למכרז מרכזי לאספקת ריהוט משרדי למשרדי הממשלה אשר ייכנס לתוקף בעוד כחודשיים מה שיעכב את השיפוצים המתוכננים". "לאור האמור", מסיק המכתב, "למינהל הרכש אין מניעה מלאשר החרגה מהכרז המרכזי בהיקף של 500 אלף שקל".
 
כזכור לאחרונה  דווקא זכה שר האוצר למחמאות בשל הירידה הצפויה במחירי הדלק. עם או בלי קשר לבחירות, שר האוצר אביגדור ליברמן החליט להקדים את הפחתת המס על הדלק בחצי שקל נוסף, לצד הארכה של ההפחתה שכבר נכנס לתוקפה בחודשים האחרונים, כך שהמחיר יוזל כבר בתחילת חודש אוגוסט, ולא ב-10 לחודש כפי שתוכנן בעבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ליברמן איש מושחת מן היסוד (ל"ת)
    שלומי 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור