בחירות 2022

מפלגת נועם פותחת את קמפיין הבחירות בסרטון פרובוקטיבי

האם מפלגת נועם הפיקה לקחים מהעבר ולא נקלעת יותר לפרובוקציות? בסרטון הזה נדמה שהיא מושכת אש אבל בהשוואה לסרטונים קודמים שלה זה נחשב לסרטון מתון
דוד זולדן |  1
יו"ר מפלגת נעם, ח"כ אבי מעוז (צילום יהונתן זינדל, פלאש 90)
מפלגת נועם בראשות ח"כ אבי מעוז פותחת את קמפיין הבחירות בסרטון בו מזהיר מעוז מפני ביטול ההפרדה בין נשים לגברים בכותל ומציג את יו"ר העבודה ח"כ מירב מיכאלי ששה אלי קרב וקוראת לשחרר את הכותל ומזהיר מפני לפיד וליברמן שמעוניינים לדבריו, לקדם חלוקה שוויונית.    
האם מפלגת נועם הפיקה לקחים מהעבר ולא נקלעת יותר לפרובוקציות? בסרטון הזה נדמה שהיא מושכת אש אבל בהשוואה לסרטונים קודמים שלה זה נחשב לסרטון מתון. כזכור, מפלגת נעם פרסמה בעבר סרטון ובו לטענת אנשי המפלגה מוצגת "השיטה החדשה להשמיד אותנו מפנים". הסרטון השווה, לא באופן מרומז, בין פעולותיהם של הנאצים ושל מחבלי החמאס להשמדת עם ישראל, ובין פעולותיהם של ארגוני הרפורמים והלהט"ב.
 
נועם גם הסתבכה עם יוטיוב והסירה בפעם השנייה סרטון של מפלגתה מדף הבית של המפלגה ברשת, בהודעה שפרסמו אז ציינו כי הסיבה להסרת הסרטון היא אלימות ודברי הסתה ככל הנראה לאחר שהוגשו לחברה תלונות בגינו.
נועם נאלצה להסיר סרטון אחר מהרשת, בו הציגה המפלגה איך מדינה שלמה עוברת 'טיפולי המרה'. בסרטון מוצגת משפחה שנקלעת לאלימות להט"בית ורפורמית, אך בוחרת לבסוף שנכדם יהיה יהודי ושבנם יינשא ליהודייה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דרישת הצבור הדתי הלאומי
    אליהו1 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצבור הדתי הלאומי דורש מנציגיו לגלות אחריות לאומית יהודית ולתאחד בלי שקולים זרים, הצבור רוצה לראות את סמוטריץ, בן גביר, אבי מעוז ונציגות מכובדת של הבית היהודי ברשימה אחת שרוב הצבור יכול להצביע לה, ללא שקולי כח ו'גנון'. גם שמסורתיים ואחינו הספרדים וכל יהודי עם לב יהודי יוהל להצביע לה.
    סגור