בחירות 2022

קרן מרציאנו פספסה? ההימור שלה ושל קושמרו נחשף

ההימור של המדווחים מהשטח והמנחים באולפנים ערב הבחירות נחשף: מי קלע לתוצאות ומי החטיא את המטרה? 

דוד זולדן |  2
קרן מרציאנו (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
עם הטלת מלאכת הרכבת הממשלה על נתניהו זה הזמן לחשוף את ההימור של אנשי התקשורת ששידרו באולפנים ערב הבחירות. במהלך הסיורים במטות פגשנו את המגישים והמדווחים מהשטח והוותיקים שבהם חוו יותר ממערכת בחירות אחת. 
לפני המדגם, וכמו כן, כמובן גם לפני פרסום תוצאות האמת, שאלנו כמה מאנשי התקשורת והרשתות מה ההימור שלהם לגבי הבחירות, זה מה שהם ניחשו, הימרו ושיערו. מי ראה נכונה ומי הופתע? כזכור, תוצאות האמת: גוש נתניהו זכה ל-64 מנדטים, מרצ מחוץ לכנסת ה-25. הליכוד עם 32 מנדטים, יש עתיד זכתה ל-24 מנדטים והציונות הדתית היא המפלגה השלישית בגודלה. גם המפלגות החרדיות זינקו ל-18 מנדטים, אלפי קולות בודדים הפרידו בין מרצ המודחת לאחוז החסימה. העבודה עם 4 מנדטים בלבד.
עכשיו אחרי שהנשיא הרצוג הטיל את המנדט על נתניהו כבר אפשר לגלות מה הימרו באולפני החדשות: מגישת חדשות 12, קרן מרציאנו, הימרה ורמזה על תיקו שיוביל למערכת בחירות נוספת: "אני לא מתרגשת במיוחד. לא משהו שלא חשתי במערכה הקודמת. הקרב צמוד ובלאו הכי ניפגש שוב באולפן הזה, בעתיד הלא רחוק".  
שותפה של מרציאנו לשידור במטה הבחירות של 'יש עתיד', דני קושמרו, היה מעט קרוב יותר, כאשר אמר: "זה הולך לשום מקום ויהיו עוד פעם בחירות. הליכוד ינצח, אבל לא יחזיק מעמד לאורך זמן". בנוגע לניצחון של נתניהו, קושמרו כאמור צדק, אך לפחות נכון לרגע זה, בחירות שישיות לא נראות באופק, לפחות עד 2026.
כתב ערוץ 13 ששידר ממטה יש עתיד, הזהיר מפני הודעות כזב מגמתיות ושקריות שנועדו להזרים תומכים לקלפיות. עמית קוטלר כתב חדשות 13: "התחושה היא שכל מספר שהוקפץ שעות לפני המשדר ועד השעה עשר הוא פייק אחד מוחלט. כל אחד יספר לך שזה לטובת הצד השני כדי להמריץ את תומכיו לקלפי". ההימור של יונתן ריגר: "אני חושב שהערבים מרוויחים מאחוזי ההצבעה הגבוהים", לריגר היה ברור שאחוזי ההצבעה הגבוהים משרתים את החברה הערבית, זאת כאמור לאחר ששידר ממטה יש עתיד והתחבט בשאלות הקשות של הבחירות האלה.
   
ריגר: "מתי הבחירות הללו אינן הרות גורל? כל בחירות אותו דבר. אני חושב שהערבים מרוויחים מזה אבל באמת קשה לדעת. אף אחד לא יודע ואין פה מישהו אחד שיודע כולל המגישים הבכירים". לעומת ריגר, אריק ויס מחדשות 13 הלך על הליכוד וגם העניק לו תקופת חסד: "זה הולך להיות בדיוק אותו הדבר. זה הולך להיות צמוד והימין ינצח. הפעם הימין יקטוף ניצחון יותר משמעותי. אנשים בעיקר מיואשים ואם לא תהיה כאן בעיה אבל בסדר, נחזיק מעמד עד הבחירות הבאות, עד בחירות שישיות".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קרן
    עינב 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האחת ויחידה קרן מרציאנו ה...מלכה!!!! אייקונים שמייקונים . מקצועית וחדה. אין עליך
    סגור
  • 1.
    נציגת הטייקונים !!! קרן מרציאנו ! (ל"ת)
    אסף 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור