השוק

דירוג עשירי העולם: צוקרברג וארנו חוגגים בענק, הצמרת מזנקת

האימפריה של האיש היקר בתבל נוסקת לגבהים חדשים, ושוויו מוערך ב-229.5 מיליארד דולר. אילון מאסק משמח את מנהל חשבון הבנק עם 1.5 מיליארד דולר בשבוע. וגם: ביל גייטס מתחמם על הקווים
מערכת ice | 
ברנאר ארנו, מארק צוקרברג, לארי אליסון (צילום shutterstock)
צמרת רשימת עשירי העולם חוככת את ידיה בסיפוק, ככל שמתפרסמות התפתחויות בעלות השלכה משמעותית על חשבונות הבנק שלהם. לאחר השינוי הדרמטי במקום הראשון, ייתכן שהחמישייה הראשונה לקראת חילופי מקומות נוספים, אף שעל כולה נרשם שבוע מרשים עם זינוק משמעותי בהון העצמי. המגזין הכלכלי פורבס חושף השבוע את דירוגו הרשמי המציג את הרשימה המלאה.
אילון מאסק כבר מזמן לא במקום הראשון והבטוח, שאותו תפס איש העסקים ברנאר ארנו. האדם העשיר בעולם הוסיף לחשבון הבנק שלו במהלך השבוע החולף לא פחות מ-6.2 מיליארד דולר, והונו העצמי מוערך ב-229.5 מיליארד דולר. איש העסקים הצרפתי לא מפסיק לאכזב, והאימפריה שלו נוסקת לגבהים חדשים. מנגד, מנכ"ל SpaceX וטסלה, מתאושש מעט ממסכת ההפסדים שפקדה אותו לאחרונה. 
בעליה של הרשת החברתית שלא יורדת מהכותרות, שימח מאוד את מנהל הבנק שלו עם רווח של 1.5 מיליארד דולר. הונו העצמי עומד על 207.5 מיליארד דולר. אלא שלא הרחק משם נמצא ג'ף בזוס. מייסד ויו"ר חברת אמזון מוערך כעת ב-195.6 מיליארד דולר, כשהוא גלגל לאורך השבוע רווחים בסכום העומד על 5.8 מיליארד דולר.
 
במקום הרביעי מארק צוקרברג, מייסד ונשיא מטא, אבי פייסבוק שרושם הון עצמי של 171.1 מיליארד דולר כשהוא מוסיף לרווחיו 6.3 מיליארד דולר. לארי אליסון סוגר את החמישייה הראשונה עם הון עצמי של 139 מיליארד דולר, עם רווחים של 3.2 מיליארד דולר. במקום השישי וורן באפט, מנכ"ל ברקשייר האת'ווי שהונו העצמי עומד על 136.6 מיליארד דולר, עם רווחים של 1.8 מיליארד דולר ובמקום השביעי ביל גייטס עם הון של 125.3 מיליארד דולר.
הנשים העשירות בעולם ובישראל בהתאמה הן פרנסואה בטנקורט מאיירס ומרים אדלסון. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה