השוק

דירוג עשירי העולם: אילון מאסק ידרדר אל המקום השלישי?

ברנאר ארנו ממשיך לקחת את כולם בהליכה, עם הון עצמי של 220 מיליארד דולר. מנהל חשבון הבנק של צוקרברג לא יודע מנוח, לאחר שמייסד מטא גלגל לחשבונו רווחים של 3.7 מיליארד דולר. וגם: מה מצבו של וורן באפט?
מערכת ice |  2
וורן באפט, מארק צוקרברג, ברנאר ארנו (צילום shutterstock, flickr/ Ecole polytechnique, freepik)
תקופה רווית תהפוכות עוברת על צמרת רשימת עשירי העולם, ככל שמתגלות התפתחויות בעלות השלכה משמעותית על חשבונות הבנק שלהם. לאחר השינוי הדרמטי במקום הראשון, ייתכן שהחמישייה הראשונה לקראת חילופי מקומות נוספים, וייתכן שלפנינו קריאת כיוון לתקופה הקרובה. המגזין הכלכלי פורבס חושף השבוע את דירוגו הרשמי המציג את הרשימה המלאה.
אילון מאסק כבר מזמן לא במקום הראשון והבטוח, שאותו תפס איש העסקים ברנאר ארנו. האדם העשיר בעולם הוסיף לחשבון הבנק שלו במהלך השבוע החולף 3.4 מיליארד דולר, והונו העצמי מוערך ב-220 מיליארד דולר. מנכ"ל SpaceX וטסלה, שביקר בישראל לאחר המלחמה, מתאושש מעט ממסכת ההפסדים שפקדה אותו לאחרונה. 
בעליה של הרשת החברתית שלא יורדת מהכותרות, שימח מאוד את מנהל הבנק שלו עם רווח של 6.6 מיליארד דולר. הונו העצמי עומד על 205.5 מיליארד דולר. אלא שלא הרחק משם נמצא ג'ף בזוס. מייסד ויו"ר חברת אמזון מוערך כעת ב-191.4 מיליארד דולר, כשהוא הפסיד לאורך השבוע סכום העומד על 1.2 מיליארד דולר.
 
במקום הרביעי מארק צוקרברג, מייסד ונשיא מטא, אבי פייסבוק שרושם הון עצמי של 170.4 מיליארד דולר כשהוא מוסיף לרווחיו 3.7 מיליארד דולר. לארי אליסון סוגר את החמישייה הראשונה עם הון של 141 מיליארד דולר, עם הפסד של 1.3 מיליארד דולר. במקום השישי וורן באפט, מנכ"ל ברקשייר האת'ווי שהונו העצמי עומד על 132.5 מיליארד דולר, עם רווחים של 1.3 מיליארד דולר. הנשים העשירות בעולם ובישראל בהתאמה הן פרנסואה בטנקור מאיירס ומרים אדלסון. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    התדרדר
    Tikttallik 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי סוף סוף תאיישו את מחלקת ההגהה אין כתבה אחת שהיא נטולת שגיאות חבל.
    סגור
  • 1.
    זה פרנסואז, לא פרנסואה (ל"ת)
    דן דרומי 02/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור