השוק

הקרב על WeWork יוצא לדרך: האם אדם נוימן בדרך לעשות קאמבק?

האם נמצא המושיע של WeWork? מייסד החברה אדם נוימן, אשר הודח ממנה ב-2019, הציע לרכוש את החברה ב-500 מיליון דולר ולחץ אותה מהבוץ, אך נענה בשלילה. בעתירה שהגיש זה עתה לבית המשפט בארה"ב הוא ביקש לחייב את הנהלת החברה לדון עמו בהצעה שהגיש
מערכת ice | 
אדם נוימן, SoftBank (צילום מתוך טוויטר CNBC, ויקיפדיה)
כחלק מהמהלך שלו לרכוש מחדש את החברה, איש העסקים אדם נוימן, אשר זכור בעיקר כמייסד חברת שיתופי המשרדים WeWork, פנה לבית המשפט לפשיטות רגל בארה"ב. לפי בקשתו של נוימן, בית המשפט צריך לחייב את הנהלת החברה לנהל דיונים בנושא, שתיאלץ אותה לוותר על השליטה בתוכנית הארגון מחדש של החברה. 
כפי שדווח לראשונה ברויטרס, המיזם העסקי החדש של נוימן, חברת הנדל"ן פלו גלובל, מנסה למעשה לחלץ את WeWork מהליך פשיטת הרגל, כאשר רק לפני חודש הוא הציע לרכוש את החברה בעבור סכום של 500 מיליון דולר.
 
אך, על פי פרטי העתירה שנוימן הגיש, הנהלת החברה שהוא עצמו הקים, מסרבת לקיים עמו דיונים. במקום זה, הנהלת החברה מתכננת להשתמש בהליך המשפטי כ"חותמת גומי" לעסקה שתעביר את השליטה בחברה ל"קונים שייבחרו בקפידה על ידם". 
לאחר שזכה לסירוב בלתי מוסבר, נוימן הגיש בקשה לשופט ג'ון שרווד, בה הוא דורש להורות להנהלה לספק מידע לבדיקת נאותות לקבוצת פלו, וזאת כתנאי לכך שישמרו על השליטה שלהם בחברה. מנגד, WeWork מסרו בתגובה נמסר בתגובה שהם מתמקדים בסיכום הפרטים האחרונים בעסקה עם המלווים הקיימים, שתאפשר לדבריהם לחברה להיחלץ מפשיטת רגל כבר "בשבועות הקרובים". בחברה לא הגיבו ספציפית לגבי ההצעה של נוימן. 
לאחר שרשרת של הפסדים, במהלך חודש נובמבר האחרון, החברה נכנסה להליך הגנה מפני פשיטת רגל, שכלל הסכם עם הנושים בראשם סופטבנק, למחיקת 3 מיליארד דולר בחובות בתמורה להחזקת מניות בחברה. כזכור, נוימן הודח מ־WeWork בסוף 2019 אחרי שהעמיס עליה חובות, וכשל בהנפקתה. כעת נותר לגלות האם המנכ"ל המודח יצליח במהלכו ויחזור להציל את החברה שהקים והביא לגדולה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה