השוק

ענקית הגז חוצה את הקווים: "מיצוב ייחודי בשוק הגלובלי"

MidOcean Energy, חברת גז טבעי נוזלי, תרכוש 20% ממניותיה של SK earthon ב-Peru LNG, הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי. המתקן הוא אחד משני המתקנים היחידים באמריקה הלטינית לייצור גז טבעי. המנכ"ל ריי ונטר: "השלמתה של השקעה זו מהווה אבן דרך משמעותית"
מערכת ice | 
אסדת גז (צילום Pixabay)
חברת MidOcean Energy, חברת גז טבעי נוזלי (LNG) שהוקמה ומנוהלת על ידי EIG, משקיעה מוסדית מובילה במגזרי האנרגיה והתשתיות העולמיים, הודיעה היום (חמישי) על השלמת ההסכם עליו הכריזה קודם לכן לרכישת 20% ממניות SK earthon ב-Peru LNG, הבעלים והמפעילה של המתקן הראשון בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי נוזלי.
נכסי PLNG כוללים מפעל להנזלת גז טבעי בעל קיבולת עיבוד של 4.45mmtpa, צינור בבעלות מלאה באורך של 408 ק"מ וקיבולת של 1,290mmcf/d, שני מיכלי אחסון בנפח 130,000m3, מסוף ימי בבעלות מלאה באורך 1.4 ק"מ וכן מתקן להעמסת משאיות עם קיבולת מרבית של 4 19.2mmcf/d. מורגן סטנלי שימשה כיועצת הבלעדית ל-MidOcean בעסקה זו.
 
PLNG, המופעל על ידי Hunt Oil Company ונמצא בפמפה מלצ'וריטה, 170 ק"מ דרומית ללימה, הוא אחד משני המתקנים היחידים באמריקה הלטינית לייצור גז טבעי. דה לה ריי ונטר, מנכ"ל MidOcean Energy, אמר: "השלמתה של השקעה זו מהווה אבן דרך משמעותית במאמצינו ליצור תיק גלובלי, מגוון וגמיש של נכסי גז טבעי. PLNG הוא המתקן היחיד בדרום אמריקה לייצוא גז טבעי, והוא נמצא במיצוב ייחודי בשוק הגלובלי".
"כמו כן, ל-PLNG תפקיד חשוב באספקת גז ו-LNG ללקוחות בפרט. אנו מצפים לשותפות הדוקה עם היזמים של PLNG וכן למאמץ המשותף לשמר את טביעת הרגל החיובית של PLNG למשך שנים רבות", הוסיף ונטר. השלמתה של עסקה זו באה לאחר הכרזתה של MidOcean לאחרונה על השקעה אסטרטגית של Mitsubishi Corporation וכן השלמת רכישות Tokyo Gas Co. Ltd בתיק המשולב של פרויקטי LNG באוסטרליה.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה