השוק

סיכום המסחר בבורסה: הראל ויזל ופוקס מזנקים, שטראוס יורדת

הבורסה לניירות ערך בתל אביב נסגרה עם עליות שערים למרות השביתה במשק. תדיראן גרוםפ חוגגת עם עלייה של כמעט 6%. גם פוקס של הראל ויזל ומשק אנרגיה טיפסו. מנגד, אלקטריאון ואלקטרה צריכה צללו. שטראוס ירדה בכ-2%. ומה עם הראל השקעות?
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי, Magma Images, פלאש 90)
הבורסה לניירות ערך בתל אביב נסגרה היום (שני) עם עליות שערים קלות למרות השביתה במשק, כאשר מדד ת"א 35 עלה ב-0.82% לרמה של 2,091.77 נקודות. מדד ת"א 125 עלה גם הוא ב-0.86% לרמה של 2,083.86 נקודות.
בגזרת העליות הבולטות של היום נמצאת מניית תדיראן גרופ, שטיפסה ב-5.75% לרמה של 3,741 אגורות. אחריה מניית פלסאון תעשיות, שעלתה ב-4.34% לרמה של 660 אגורות. מניית משק אנרגיה רשמה גם היא עלייה יפה של 4.06% לרמה של 1,024 אגורות.
שתי המניות שסוגרות את רשימת חמש המניות העולות של היום הן מניית קרסו נדל"ן, שטיפסה ב3.83% לרמה של 1,446 אגורות ומניית פוקס של הראל ויזל, שעלתה ב-4.48% לרמה של 5,416 אגורות.
בגזרת המניות היורדות של היום בולטת מעל כולן מניית אלקטריאון, שצללה ב-4.13% לרמה של 10,825 אגורות. אחריה מניית אלקטרה צריכה, שירדה ב-2.68% לרמה של 1,077 אגורות. מניית שטראוס רשמה גם היא ירידה היום של 1.93% לרמה של 5,283 אגורות.
שתי המניות שסוגרות את רשימת חמש המניות החלשות של היום הן מניית הראל השקעות, שממשיכה לרדת, הפעם ב-1.72% לרמה של 25,755 אגורות ומניית או פי סי אנרגיה, שירדה ב-1.38% לרמה של 6,117 אגורות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה