השוק

טאבולה מנפצת את התחזיות: מה גרם לזינוק של 21% ברווחים?

החברה של היזם הישראלי דיווחה על הכנסות של 465 מיליון דולר ברבעון, מעל לציפיות השוק. גם הרווח הגולמי, התזרים והרווח התפעולי רשמו שיאים, ובתגובה טאבולה מעלה את התחזית ומרחיבה את רכישת המניות. מה עומד מאחורי הנתונים המרשימים?

רפאל בן זקרי | 
אדם סינגולדה, מנכ (צילום יחצ, shutterstock)
טאבולה, חברת הפרסום הדיגיטלי הנסחרת בנאסד"ק, פרסמה את תוצאותיה לרבעון השני של 2025, והציגה ביצועים חזקים מהצפוי, כשהיא חוצה את קצה התחזית בכל המדדים המרכזיים. בעקבות כך, החברה מעלה את התחזיות לשנה כולה ומודיעה על הרחבת תוכנית הרכישה העצמית של מניותיה בהיקף של 200 מיליון דולר.
הכנסות החברה הסתכמו ב-465.5 מיליון דולר – עלייה של 8.7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד – תוך צמיחה במגזר המפרסמים הגדולים ושיפור בתרומת המוצרים החדשים כמו Taboola News ופלטפורמת Bidded Supply. הרווח הגולמי הסתכם ב-135.6 מיליון דולר, עלייה של 18.2%, בעוד שהרווח הגולמי בניכוי עלויות תעבורה (Ex-TAC) צמח ב-15.1% ל-172.1 מיליון דולר.
על אף ההפסד הנקי שהסתכם ב-4.3 מיליון דולר, בדומה לרבעון המקביל, החברה מציגה שיפור ניכר במדדי הרווחיות התפעולית: ה-EBITDA המתואם זינק ב-21.3% לרמה של 45.2 מיליון דולר, עם שולי רווח של 26.2%. גם תזרים המזומנים החופשי עלה ל-34.2 מיליון דולר, מול 26.2 מיליון דולר ברבעון הקודם.
לרבעון השלישי צופה החברה הכנסות בטווח של 461-469 מיליון דולר, ולשנה כולה הכנסות של עד 1.888 מיליארד דולר, בעוד שהאנליסטים צופים הכנסות של 462.8 מיליון דולר ברבעון השלישי, והכנסות שנתיות של 1.86 מיליארד דולר. התחזית כוללת גם EBITDA מתואם של עד 214 מיליון דולר לשנה ורווח נקי מתואם של עד 144 מיליון דולר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה