השוק

אהוד ברק ואינטרקיור ברכישה חדשה בענף הקנאביס

החברה של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ברכישה משמעותית בדרך לשליטה בשוק הקנאביס הישראלי, החברה של ברק ממשיכה לגדול כל הדרך אל ההנפקה בקנדה ובדרך לנאסד"ק רוכשת את חלוצי הקנאביס בישראל 
עמיאל ירחי | 
אהוד ברק (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, pixabay)
מיזוג בשוק הקנאביס הישראלי חברת הקנאביס של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הודיעה היום (שני) על רכישה חדשה, החברה מדווחת על חתימת מזכר הבנות לרכישת חברת בטר, מחלוצות תעשיית הקנאביס הישראלי, לפי מחיר המשקף לאינטרקיור שווי של 300 מיליון דולר אמריקאי, רכישת בטר הינה חלק מתהליך הצמיחה של אינטרקיור.

העסקה תכלול את פעילות בטר בישראל ובעולם, למעט פעילות חברת הבת אוסטרליה (בטר אוסטרליה) בעלת הזכויות לפעילות בטר באזור אוסטרליה ו-50% ממניות חברת קאן פארמה בעלת זכויות המסחור לפיתוח מוצרי פארמה (בטר פארמה). החברות התחייבו לפעול לחתימת הסכמים מפורטים ומחייבים תוך תקופה של 90 יום. בתמורה, תקצה אינטרקיור לבעלי המניות בבטר מניות באינטרקיור לפי שווי מניה שנקבעה המהווה שווי של 300 מיליון דולר אמריקאי לבעלי המניות של אינטרקיור טרם העסקה. אינטרקיור צפויה להשלים את עסקת המיזוג עם ה-SPAC בימים הקרובים ולהתחיל להיסחר בבורסה הראשית של טורונטו (TSX) ולהגיש בקשה לרישום בנאסד"ק.

אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור מסר: "ההכרזה היום היא אבן דרך משמעותית בתעשיית הקנאביס הישראלית, כאשר אנו מתכוננים לצרף את בטר, חלוצה בעלת ערכים איכותיים ייחודיים, למשפחת אינטרקיור. אנו מאמינים ששילוב הכוחות יסייע לנו להרחיב את מגוון מוצרי האיכות למטופלים בישראל ובעולם ולהפיץ יחד את בשורת הטיפול בקנאביס רפואי איכותי תוצרת כחול לבן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה