השוק

משה חוגג מנסה לקבוע עובדות: התמנה למנכ"ל משותף בקמן

חוגג מנסה למזג את פעילות המטבעות הווירטואלים שלו לתוך קמן אך נתקל בקשיים בשל התנגדות דח"צית ובשל העובדה כי הרשות לני"ע טרם הבהירה את עמדתה בנושא
ניצן כהן |  1
משה חוגג ענת גואטה (צילום יונתן סינדל ענבל מרמרי)
משה חוגג מנסה לקבוע עובדות בשטח ומתמנה היום למנכ"ל משותף בחברת קמן שמעוניינת למזג את פעילות המטבעות הקריפטוגרפיים של חוגג לתוכה.
מיזוג הפעילות הקריפטוגרפית של חוגג לתוך חברה ציבורית אינה טריוויאלית בשל העובדה כי קשה מאוד לרגולציה לפקח על הפעילות הזו וקשה עד מאוד להעריך את שווי הפעילות ולבחון עד כמה היא אמתית בכלים מקובלים.
רשות ניירות ערך עדיין בוחנת את המצב המוזר של מיזוג פעילות קריפטוגרפית לתוך חברה ציבורית שנתון לפיקוח שלה. אך בין לבין התגלה כי הדירקטורית החיצונית בחברה טוענת כי עסקת המיזוג עם חוגג מהווה למעשה עסקת בה לבעל השליטה בחברה יש עניין אישי בשל העובדה כי הוא ימיר חוב של החברה כלפיו למניות.
קמן מתנגדת לעמדת הדח"צית וכרגע רשות ניירות ערך לא פרסמה החלטה בנושא אך צריך לזכור כי נושא המטבעות הדיגיטליים אינו פשוט כלל ועיקר כשהוא נפגש עם העולם האמתי ובכל מקרה הנושא מצוי תחת אחריות רשות ניירות ערך שאמורה לקבוע כללים ברורים ומוגדרים הנוגעים לחברות מסוגה של החברה של חוגג.
נושא המטבעות הקריפטוגרפיים הוא נושא בעייתי במיוחד בקרב הרגולציה בשל העובדה כי ניתן לעשות שימוש בלתי כשר במטבעות האלה וכך, ככל שלא יסדרו עניינים הנוגעים לאחריות המשטרה, הרשות להלבנת הון וכד' יהיה קשה מאוד לרשות לניירות ערך לקבוע אם היא מאפשרת מיזוג של פעילות מסוג זה לתוך חברה ציבורית ולהפגיש אותה עם כסף אמתי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    האיש אההה
    ארייה 05/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חוגג האשקעה הכי טובה שתתן לעניים לאכול במקום כדורגל זה השקעה
    סגור