השוק

ג'ף בזוס בדרך לחלל: הראשון בהיסטוריה בטיסה אזרחית "זו הרפתקה"

ג'ף בזוס הודיע כי יהיה האדם הראשון בעולם שיגיע בטיסה אזרחית לחלל. את מי הוא הזמין לבוא איתו חינם, וכמה ישלם מי שאין לו קשרים למנכ"ל אמזון?
יאיר מור | 
ג'ף בזוס בדרך לחלל (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס)
אח-על-חלל: ג'ף בזוס יהיה האדם הראשון לטוס לחלל בטיסה אזרחית, ויחד איתו יהיה אחיו הצעיר מארק, כך הודיע מייסד ומנכ"ל אמזון לפני זמן קצר בחשבון האינסטגרם שלו.
הטיסה, שמתוכננת ל-20 ביולי, תהיה הראשונה בהסטוריה במסגרתה ייצאו אזרחים פשוטים, ולא אסטרונאוטים או מתנדבים, לחלל.
 

"מאז גיל 5 חלמתי לטוס לחלל", כתב בזוס בפוסט. "ב-20 ביולי אעשה זאת, יחד עם אחי. ההרפתקה הגדולה ביותר, עם החבר הטוב ביותר". בסרטון שצורף להודעה אומר בזוס: "לראות את כדור הארץ מהחלל משנה אותך. זה משנה את מערכת היחסים שלך עם הכוכב הזה, עם האנושות - זה כוכב אחד. אני רוצה לצאת לטיסה הזו מפני שזה מה שרציתי לעשות כל חיי, זו הרפתקה, זה עניין גדול עבורי. הזמנתי את אחי לטיסה הראשונה הזו, כי אנחנו החברים הקרובים ביותר".
מארק בזוס אומר בסרטון ש"אפילו לא ציפיתי ממנו להגיד שהוא יהיה על הטיסה הראשונה, וכשהוא ביקש ממני לבוא - הוכיתי בהלם. איזו הזדמנות יוצאת דופן לא רק לחוות את ההרפתקה הזו, אלא גם לחוות אותה יחד עם החבר הטוב ביותר שלי".
מייסד אמזון בן ה-57, שמחזיק בתואר האדם השני מבין עשירי בעולם והונו מוערך בקרוב ל-200 מיליארד דולר, יעלה לטיסה חמישה ימים לאחר שיפנה את כיסא מנכ"ל החברה לטובת אנדי ג'אסי. איתו, כאמור, יהיה אחיו בן ה-53, ואליהם יצטרף אדם נוסף שזהותו תיקבע במכרז שהחל בחודש שעבר ויסתיים עוד כשבוע. כרגע עומד מחיר הכרטיס הנוסף לטיסה על קרוב ל-3 מיליון דולר. בזוס הוא בעליה של חברת Blue Origin, שמבצעת את הטיסה, כך שאת הזכות להשתתף בטיסה הזו הוא הרוויח כנראה גם בלי להשתתף במכרז הכרטיסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה