מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: האם ברנר ארנו שמר על הפסגה?

דירוג עשירי העולם השבועי של אתר ice. האם היו שינויים במהלך השבוע בעשירי העולם? כמה כסף הרוויחו עשירי העולם במהלך השבוע וכמה הפסידו? 
אביחי דלאל | 
פורבס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
בשבוע האחרון, לא היו שינויים בין עשירי העולם לפחות במיקומים אולם בשווי של בעלי ההון נעשו שינויים. הפערים בין הצטמצמו או שגדלו? כמה הרוויחו וכמה הפסידו במהלך השבוע האחרון, האנשים הכי עשירים בעולם?
על פי מגזין פורבס, ברנאר ארנו עדיין במקום הראשון, איש העסקים הצרפתי, הבעלים של תאגיד LVMH הרוויח במהלך השבוע האחרון 900 מיליון דולר. ג'ף בזוס במקום השני, הבעלים של אמזון איבדו השבוע 3.3 מיליארד דולר. במקום השלישי, הבעלים של חברת המכוניות טסלה, אילון מאסק המוערך ב-149.8 מיליארד דולר, בשבוע האחרון מאסק איבד 7 מיליארד דולר. 
ביל גייטס מייסד מייקרוסופט במקום הרביעי ואיבד מהונו 700 מיליון דולר. נועל את החמישייה, מייסד פייסבוק מארק צוקרברג שהפסיד במהלך השבוע האחרון 1.4 מיליארד דולר. האישה העשירה בעולם היא פרנסואה בטנקורט מאיירס, יורשת לוריאל שהרוויחה במהלך השבוע האחרון מיליארד דולר.
בגזרת הישראלים, על פי פורבס, אייל עופר הוא האיש הכי עשיר בישראל עם 11.6 מיליארד דולר, מרים אדלסון מוערכת בסכום גבוה יותר אך לא מוגדרת כישראלית וכך גם רומן אברמוביץ'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה