השוק

חברה ישראלית תנפיק בבורסת ניו-יורק בשווי שובר שיאים

חברת הסייבר SentinelOne מתכוננת להנפקה בבורסת ניו-יורק בשווי שיתברג בצמרת ההנפקות הישראליות הגדולות של כל הזמנים
יאיר מור | 
תומר וינגרטן מנכ"ל סנטינל וואן (צילום סנטינל וואן)
סייבר-שיא: חברת הסייבר האמריקאית-ישראלית SentinelOne מתכוננת לקראת הנפקה בבורסת ניו-יורק בשווי מצופה של כ-7 מיליארד דולר. זו צפויה להיות ההנפקה הישראלית הגדולה ביותר בבורסת ניו-יורק, והשנייה בגודלה בכל הזמנים.
לפי מסמכים שהגישה החברה לקראת ההנפקה, היא מתכוונת למכור 32 מיליון מניות במחיר של 26 עד 29 דולר למניה, וכך לגייס סכום כולל שבין 832 מיליון ל-928 מיליון דולר, מה שיקבע את שוויה על כ-7 מיליארד דולר. אם תצליח החברה, היא תתברג במקום השני ברשימת ההנפקות הישראליות הגדולות בהיסטוריה, תוך שהיא עוקפת את מאנדיי.קום, שהונפקה לפני כשבוע וחצי בנאסד"ק בשווי של 6.8 מיליארד דולר, ושנייה רק ל-eToro, שהונפקה בנאסד"ק חודשיים קודם לכן בשווי של יותר מ-10 מיליארד דולר.
סנטינל וואן נוסדה ב-2013 בישראל על ידי אלמוג כהן ותומר ויינגרטן, כאשר משרדה הראשי יושב בקליפורניה ומרכז המו"פ העיקרי בישראל, ועוסקת בהגנה על מחשבים וטלפונים של עובדים על ידי בינה מלאכותית המזהה התנהגות חשודה או בלתי שגרתית ברשת הארגונית. בשנת 2020, בעת שרוב העולם עבר לעבוד מהבית והפיקוד על הגישה של עובדים למערכות הארגוניות הפך לחשוב במיוחד, נסקו רווחי החברה פי שניים, ל-93 מיליון דולר - כך גם ההפסד נטו עלה, בכ-54%.
רק בנובמבר האחרון כבר גייסה החברה ממשקיעיה, הכוללים את הקרנות Third Point, Tiger Global, Sequoya Capital ו-Insight Venture Partners, יותר מרבע מיליארד דולר לפי שווי של כ-3 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה