השוק

מובילאיי עלתה ב-127% ברווחים וחשפה: כך נוסע הרכב האוטונומי בניו יורק

החברה הישראלית בבעלות אינטל הייתה אחת הסיבות לחיוכים בדו"ח הרבעון השני של 2021 כאשר דיווח על רווח שנתי כולל של 327 מיליון דולר, בנוסף, שיחררה סרטון לא ערוך בן 40 דקות שמדגים איך הרכב מתמודד עם האתגרים בכבישי 'התפוח הגדול'
כפיר אדר |  1
אמנון שעשוע (צילום ויקיפדיה, pixabay, unsplash)
לצד דו"ח הרבעון של אינטל, ענקית השבבים האמריקאית, נרשמה נקודת שיא נוספת עבור ענקית השבבים הישראלית Mobileye, חברת הבת לנהיגה אוטונומית של אינטל, שדיווחה על עלייה של 124% ברווחים השנתיים לסכום כולל של 327 מיליון דולר.
אף על פי שהיא עדיין קטנה בהשוואה לשבבי מחשב ושרת, אינטל מקווה שהיא תוכל להפוך לספקית מרכזית למכוניות בנהיגה עצמית, ובתחילת השבוע היא אמרה שהיא תתחיל לבדוק כלי רכב אוטונומיים בעיר ניו יורק.
מובילאיי הודיעה כי ביצעה בהצלחה שלוש בדיקות רכב אוטונומיות בעיר ניו יורק, העיר העמוסה ביותר בצפון אמריקה. המבחן הוא צעד מכריע בתוכניותיה למסחר את הטכנולוגיה האוטונומית שלה, בגלל מגוון התרחישים העשיר של ניו יורק והצפיפות הגבוהה של כלי הרכב. אם רכב אוטונומי יכול להגיע אליו בניו יורק, כך נימקה החברה, הוא יכול להגיע לכל מקום.
Mobileye היא כיום החברה היחידה שבודקת כלי רכב אוטונומיים בעיר ניו יורק. חברת הבת של GM, קרוז, קיבלה היתר בדיקה בשנת 2017 אך בסופו של דבר זנחה את תוכניותיה לבדיקה בעיר לאחר שראש העיר שלה, ביל דה בלאזיו, הביע חששות בטיחותיים.
כדי להראות את הטכנולוגיה האוטונומית שלה, Mobileye פרסמה סרטון לא ערוך בן 40 דקות של מכונית המבחן שלה שנוסעת בתפוח הגדול. עם 15 מנהרות ו-21 גשרים ברחבי העיר, ניו יורק הציבה אתגר מיוחד עבור מכוניתה של מוביילאיי, במסיבת עיתונאים אמר המנכ"ל, אמנון שעשוע, כי: "זה באמת כאב ראש עצום לבדוק כאן בניו יורק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הונאת מובילאיי
    פונזיה 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל שקרים. מובילאיי גמורה. אינטל עושה הכל בכדי להפטר מכמה שיותר מניות מובילאיי. מציעה למשקיעים להפטר במהירות ולא לגעת במניה של החברה הזאת. נגד מייסדים מתנהלת חקירה סמויה! ראו הוזהרתם
    סגור