השוק

אלה הסכומים המטורפים שהערים שיארחו את מונדיאל 2026 ישלמו

פיפא בוחנת בימים אלה אפשרויות לאחר את המונדיאל ב-2026 בארה"ב, מקסיקו וקנדה. דנבר הציעה 45 מיליון דולר, בוסטון מצפה להכנסות מטורפות מאירוח חמישה משחקים וקטאר שתארח את המונדיאל הקרוב תקבל מיליארדים מהאירוח
מערכת ice | 
אדידס בגביע העולם בכדורגל (צילום flickr)
פיפ"א מסיימת את השלב השני של מסע הבדיקה שלה עבור ערים שיארחו את מונדיאל 2026 - הראשון עם 48 מדינות מתחרות ושלושה מארחות שותפות: ארה"ב, מקסיקו וקנדה.
בין ה-21 באוקטובר ל-1 בנובמבר, משלחת בראשות נשיא CONCACAF וסגן נשיא פיפ"א ויקטור מונטליאני מבקרת בקנזס סיטי, סינסינטי, דאלאס, דנבר, יוסטון, מונטריי, סן פרנסיסקו וסיאטל.
 
דנבר הציעה 45 מיליון דולר לאירוח המונדיאל שיגויסו מהשקעות פרטיות, חסויות תאגידיות, מכירת כרטיסים ומימון מפיפ"א והממשלה הפדרלית. בבוסטון מבינים כי ההכנסה הצפויה מאירוח חמישה משחקים היא 360 מיליון דולר. קטאר, מארחת מונדיאל 2022, צופה דחיפה כלכלית של 20 מיליארד דולר מהאירוע. פיפ"א בוחנת את המתקנים של כל עיר, תוך התמקדות בתשתיות וקיימות. סבב הביקורים הראשון כלל את אטלנטה, ניו יורק, מיאמי ועוד כמה ערים במזרח ארה"ב.
התחרות תתקיים ב-16 ערים ברחבי שלוש המדינות הגדולות בצפון אמריקה - 10 מהן בארה"ב, עם שלוש ערים כל אחת בקנדה ומקסיקו. פיפ"א טוענת כי הנציגות שלה תבקר בערים הנותרות עד סוף נובמבר, והבחירה הסופית תיעשה לכל היותר עד חודש יוני של 2022.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה