השוק
עלייה חדה ברווח התפעולי של פורמולה - הסתכם ב-50 מיליון ד'
פורמולה השיגה שיפור בשיעור דו-ספרתי בכל הפרמטרים התפעוליים; הרווח הנקי הרבעוני הסתכם ב-13 מיליון דולר כשההכנסות זינקו ל-586.3 מיליון דולר; המניה השלימה עליות ש לכ-10% בשבועיים האחרונים
פורמולה פרסמה את הדו"ח הכספי לרבעון השלישי של השנה, דו"ח שהיה לא רע בכלל. מהנתונים עולה כי ההכנסות ברבעון השלישי עלו ב-20.3% לכ- 586.3 מיליון דולר, לעומת 487.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השלישי של השנה עלה ב- 11.2% לכ- 50.5 מיליון דולר, לעומת כ- 45.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
מתחילת השנה הסתכמו ההכנסות של פורמולה ב-1.75 מיליארד דולר לעומת 1.39 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח התפעולי המאוחד בתשעת החודשים הראשונים של השנה עלה ב-18.9% לכ-148.4 מיליון דולר, לעומת 124.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי המאוחד המיוחס לבעלי המניות בתשעת החודשים הראשונים של 2021 עלה ב-11.9% לכ-39 מיליון דולר, או 2.51 דולר למניה בדילול מלא, בהשוואה ל-34.9 מיליון דולר, או 2.25 דולר למניה בדילול מלא, ברבעון המקביל אשתקד.
נכון לסוף הרבעון השלישי של השנה מחזיקה פורמולה מערכות במניות מטריקס (48.9%), סאפיינס (43.8%), מג'יק (45.5%), מיכפל (100%),TSG IT(50%), Insync Staffing Solutions(90%), אופק צילומי אוויר (80%) וקבוצת זאפ גרופ (100%).
גיא ברנשטיין, מנכ"ל פורמולה אמר: "מטריקס המשיכה לדווח גם ברבעון השלישי על תוצאות שיא עם הרבעון השלישי הטוב ביותר בכל הזמנים ובכל המדדים הפיננסיים. הגידול ברווחים בא לידי ביטוי בכל תחומי הביקוש הטכנולוגיים המרכזיים כאשר 97% מהצמיחה המדווחת הינה אורגנית. מטריקס ממוצבת כמובילת שוק בתעשיית ה-IT בישראל בעולמות של חדשנות וטכנולוגיות צומחות כגון ענן, סייבר, דיגיטל, דאטה, בינה מלאכותית (AI) ו-MA, תחומים בהם מצליחה מטריקס לייצר ערך רב ללקוחותיה. קיים ביקוש אדיר בישראל לשירותים בתחומי דיגיטל, ענן, סייבר, דאטה ומערכות ליבה תפעוליות – תחומים בהם התעצמה מטריקס משמעותית בתקופת הקורונה ומהווים את תחומי הביקוש הטכנולוגיים המרכזיים.
"סאפיינס מדווחת הכנסות שיא ברבעון של 118 מיליון דולר עם צמיחה של 21% ביחס לרבעון המקביל אשתקד, ורווחיות תפעולית (Non-GAAP) בשיעור 17.7% ביחס ל-17.2% ברבעון הקודם. הביצועים החזקים של סאפיינס בתשעת החודשים הראשונים של 2021 ממחישים ביצוע מוצלח של האסטרטגייה להתרחבות גלובלית על בסיס פורטפוליו המוצרים והשירותים הרחב ביותר הקיים בשוק שבו היא פועלת. הצעת הערך הייחודית של סאפיינס מאפשרת לחברות הביטוח להינות מהגישה הייחודית של “cloud-first”, “low-code”, insurance-in-a-box”" ולבחור בין הטמעת מערכות מקצה לקצה לבין שילוב של החלקים השונים, בהתאם לצרכיהם המשתנים. סאפיינס מאשררת את תחזית ההכנסות לשנת 2021 בטווח של 461-466 מיליון דולר, ומעלה את תחזית שיעור הרווח התפעולי לטווח של 17.4%-17.5%, לעומת תחזית קודמת של 17.2%-17.5%."
"הביצועים החזקים של מג'יק ברבעון השלישי מההוים נדבח נוסף למומנטום החזק שמלווה את החברה לאורך כל שנת 2021. מג'יק מדווחת את תוצאותיה לתשעת החודשים של 2021 עם צמיחה דו-ספרתית ושיא של כל הזמנים בכל המדדים הפיננסיים המרכזיים (הכנסות, רווח גולמי, רווח תפעולי, EBITDA ורווח נקי) שנרשם למרות הירידה במספר שעות העבודה ברבעון השלישי כתוצאה מחגי תשרי וחופשות הקיץ באוגוסט. הביצועים המצוינים אותם מג'יק ממשיכה להציג לאורך השנים ממחישים את הבחירה החוזרת של לקוחותיה של מג'יק בה כשותף מועדף להטמעת טכנולוגיות חדשניות כגון דיגיטל, ענן, דאטה, סייבר ובינה מלאכותית, וכל זאת תוך יצירת ערך משמעותי ללקוחותיה בניהול, ייעול, האצה ושגשוג עסקיהם, וממחישים כי מג'יק תופסת מקום משמעותי במחזור החיים העסקי ובתהליכי הטרנספורמציה שלהם, כמו גם את הצלחת האסטרטגיה העסקית של החברה לבניית פורטפוליו מוצרים ושירותים נרחב. מג'יק מעלה את תחזית ההכנסות לשנת 2021 בפעם השלישית השנה, לטווח של 470-475 מיליון דולר, בהשוואה לתחזית הקודמת שהייתה 450-460 מיליון דולר."
"קבוצת מיכפל ממשיכה לממש סינרגיות ולשכלל את המודל העסקי שלה. מיכפל מסכמת את תשעת החודשים הראשונים של 2021 עם הכנסות של כ-74 מיליון ש"ח המשקפות צמיחה של 27% לעומת התקופה המקבילה אשתקד כאשר 73% מהצמיחה אורגנית. בימים אלו נמצאת מיכפל לקראת השקת פורטל חדשני בענן. הפורטל יציע למעסיקים פתרון שלם לניהול המשאב האנושי בארגון לרבות דיווח לרשויות וכן ממשק דיגיטלי לעובדי הארגון לביצוע פעולות שונות אל מול המעסיק לרבות גישה לתלושי שכר היסטוריים, דיווח נוכחות, דיווח טופס 101 אלקטרוני, הפקת טפסי 106 ועוד. קבוצת מיכפל נמצאת בעמדה מצוינת להמשיך לגדול ולספק פתרונות מעולים ללקוחותיה הנדרשים להסתגל לשינויים תכופים בשוק העבודה."
"מאז הרכישה של זאפ גרופ, קבוצת אתרי הצרכנות המובילה בישראל, הנהנית ממותג מוביל בשוק הישראלי ובעלת פתרונות רחבים בתחומי הפרסום, קידום אתרים, דיוור ועוד, שהושלמה באפריל 2021, אנו פועלים יחד עם הנהלת זאפ גרופ לבניית תכנית אסטרטגית עסקית ארוכת טווח ליצירת בסיס לצמיחתה של זאפ גרופ, לרבות בחינת שותפויות עסקיות פוטנציאליות שירחיבו את סל המוצרים והשירותים שמציעה זאפ גרופ ללקוחותיה, כמו גם הצטרפותם של לקוחות חדשים. אנו ממשיכים להתמקד בשילובה המוצלח של זאפ גרופ בקבוצה ולתור אחר הזדמנויות נוספות של מיזוגים ורכישות."
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


