השוק

ליאור רז באקזיט מטורף? זה הסכום שהוא עשוי לגרוף

שני בכירי דיסני לשעבר, בתמיכת בלקסטון, הודיעו שהם קרובים לקניית צוות ההפקה של 'פאודה' בראשות כוכב הסדרה ואבי ישככרוף בסכום של קצת פחות מ-50 מיליון דולר. מה הסיבה למהלך?
מערכת ice |  3
ליאור רז בפגע וברח (צילום באדיבות נטפליקס)
המנהלים לשעבר של חברת וולט דיסני, קווין מאייר וטום סטגס, קרובים לרכישת חברת הפקות הטלוויזיה הישראלית Faraway Road Productions של ליאור רז ואבי ישככרוף, לפי אנשים שמכירים את העסקה, כחלק מתוכנית לספק לתעשיית הסטרימינג המשגשגת תוכניות נוספות.
השניים בונים חברת מדיה חדשה עם כספים ממנהל הכסף Blackstone Inc. מחיר הרכישה הוא קצת פחות מ-50 מיליון דולר, כך אמר אחד האנשים המקורבים לעסקה שדווחה לראשונה בבלומברג.
 
עם העסקה, מנהלי הבידור הוותיקים ינצלו את אחת החברות הפוריות ביותר לסדרות מקור בשנים האחרונות. Faraway הוקמה על ידי השחקן ליאור רז והסופר אבי יששכרוף, שניים מחברי קהילה צומחת של תסריטאים-מפיקים ישראלים שזכו להצלחה בשוק הטלוויזיה העולמי.
רז ויששכרוף יצרו את "פאודה", דרמה צבאית ישראלית שהפכה ללהיט עולמי כשנטפליקס בע"מ קטפה את הזכויות לשדר אותה. הם גם יצרו את "Hit&Run", מותחן שעלה לראשונה בנטפליקס מוקדם יותר השנה, אך לצערם לא ימשיך בשל עלויות הפקה יקרות מדי. יש להם עסקה כוללת עם שירות הסטרימינג.
הרכישה היא האחרונה בהילולת עסקאות של מאייר וסטגס. השניים רכשו גם את חברת ההפקות של השחקנית ריס ווית'רספון, Hello Sunshine, כמו גם את Moonbug Entertainment Ltd., חברה הידועה ביצירת סרטונים לגיל הרך עבור YouTube. המנהלים לשעבר של דיסני חיפשו לקנות סרטים, טלוויזיה ועסקים מקוונים שבהם המנהלים היצירתיים יישארו כדי להמשיך לנהל אותם. בתמורה הם מקבלים בעלות על המיזם המשולב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חחח. איזה אקזיט ? כולה מוצר פשוט (ל"ת)
    שמעון 12/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    ממש לא
    חכם בלילה 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל אגורה מתחת לחצי מיליארד שקל, הוא יוצא פראייר
    סגור
  • 1.
    טעות בכותרת
    ליאור 12/2021/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    50 מיליון לא מיליארד
    סגור