השוק

מזרחי-טפחות יאפשר לקחת משכנתא באפליקציה חדשה

בבנק מעוניינים לשמור על נתח השוק המשמעותי שלהם בענף המשכנתאות ולכן ישיקו הלילה אפליקציה שתאפשר הגשת בקשה למשכנתא, העלאת מסמכים ומעקב דיגיטלי אחרי המשכנתא
ניצן כהן |  1
משה לארי מנכ"ל בנק מזרחי טפחות (צילום יחצ-אבשלום ששוני, מערכת אייס)
והנה זה קורה, בנק מזרחי-טפחות הבנק הגדול בישראל בתחום המשכנתאות ישיק הלילה אפליקציה ייעודית לתחום המשכנתאות. האפליקציה תאפשר להגיש בקשה למשכנתא חדשה ולקבל אינדיקציה ראשונה למוכנות של הבנק להעמיד את המימון כשניתן יהיה להעלות מסמכים ולהגיש בקשה רשמית לקבלת המשכנתא. הבנק יאפשר מעקב דיגיטלי צמוד ללקוח אחרי תהליך אישור המשכנתא ולאחר מיכן מעקב אחרי המשכנתא עצמה.
נתון מעניין הוא שהבנק נכנס לשיתוף פעולה עם אתר מדל"ן כדי לקבל אינדיקציות לעסקאות אחרות שבוצעו במיקום שהלקוח מעוניין לרכוש את הדירה ועל ידי כך למעשה לקצר את טווח הזמנים בין אישור המשכנתא (או סירוב) להגשת הבקשה.
 
יש לציין שמזרחי-טפחות הוא הבנק הגדול בישראל בתחום המשכנתאות ולכן כדי לשמור על מעמדו ועל נתח השוק שלו הוא צריך לפתח כלים דיגיטליים שיקצרו את פרקי הזמן מרגע בחינת המהלך, הגשת הבקשה והאישור שלה ועד להעמדת המימון בפועל. ברור שאם הבנקים לא יאפשרו לבצע תהליך מהיר וידידותי מהסוג הזה הרי שהם עלולים לאבד לקוחות ולאפשר למתחרים (בעיקר חוץ בנקאיים) להיכנס עם אפשרו דיגיטלית כזו ולנגוס בנתחי שוק.
האפליקציה של מזרחי נקראת "טפחות טאצ'" וניתן יהיה לבצע את רוב התהליך מכל מקום ובכל זמן, באמצעות הטלפון הנייד. היתרון הנוסף של התהליך המשודרג נעוץ בעובדה, שלכל אורך הדרך ילווה את הלקוח, באמצעות האפליקציה, בנקאי שינחה אותו בפעולות הנדרשות, יעדכן בזמן אמת על כל התקדמות, ויהיה זמין לכל שאלה ופנייה.
הבנק יעמיד לטובת הלקוחות מידע על סביבת המגורים שבה הם מתעניינים, מחירי עסקאות קודמות באזור, כלים וטיפים שימושיים בענייני דירות בכלל ומשכנתאות בפרט וכן מחשבון משכנתא.
מיטל הרוש, מנהלת סקטור בנקאות ישירה במזרחי-טפחות, "כמו שאר הערוצים הישירים והדיגיטליים שאנחנו מעמידים לבחירת הלקוחות, גם אפליקציית טפחות טאצ' לא נועדה להחליף את המומחיות והמגע האנושי, אלא להעצים אותם בהתאם לתפיסת השירות הייחודית שלנו, המשלבת באופן מיטבי בין השירות האנושי והאישי למעטפת טכנולוגית מתקדמת".
מנהל זרוע המשכנתאות של הבנק דרור פלדמן ציין, כי אפליקציית טאצ' מהווה תוספת כוח משמעותית למערך השירות של הבנק בתחום המשכנתאות. "האפליקצייה החדשה לא רק תקל ותפשט את התהליך עבור הלקוחות, אלא גם תסייע לבנקאים שלנו להעניק להם שירות מיטבי, בזמינות הגבוהה ביותר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא לקחת רק הבנק מרוויח
    אילן וקנין 01/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    א. יש עמלת ביצוע או ביטול כל אחת מעל 300 שח. 2. אם דחית לשנה... ולדוגמא שילמת 2700 עד כה תשלם אחרי שנת דחייה כ 3100.
    סגור