השוק

זו החברה שתמכור מניות לפי שווי של 125 מיליון

מייסד ומנכ"ל ג'מבו סטוק, רועי ונונו, מוכר כ-15% ממניות הקבוצה לפי שווי של 125 מיליון שקל. ונונו: "מכירת המניות מהווה צעד משמעותי לקראת המוסדיים ושוק ההון אליו אנו מכוונים"
מערכת ice | 
רועי ונונו (צילום איגור אוסדצ'י)

קבוצת ג'מבו סטוק המגלגלת מעל לכ-100 מיליון ₪ מחזור שנתי מוכרת 15% ממניות החברה לפי שווי של 125 מיליון שקל. רועי ונונו מייסד ומנכ"ל הקבוצה הודיע היום (רביעי) כי חתם על הסכם למכירת כ-15% ממניות הקבוצה לרוכשת קרן מינהל, קרן השתלמות לפקידים עובדי המינהל והשירותים. 100% ממניות החברה מוחזקות כיום על ידי ונונו והוא יישאר בעל השליטה בקבוצה עם 85% בבעלותו.

הקונים ירכשו את מניות הקבוצה בשתי פעימות של תשלום: החצי הראשון של העסקה יתבצע באופן מידי והחצי השני של העסקה יתבצע בעוד כחודש, בחודש יוני הקרוב, בהתאם ליעדים שסוכמו בין הצדדים. מכירות המניות נאמד לפי שווי חברה של כ-125 מיליון שקלים.
התשלום יתבצע בשתי פעימות: תשלום מידי של כ-7.5% מניות ובסוף חודש יוני לאחר עמידה ביעד של כמות פתיחת סניפים ויעד של אחוזי רווחיות, תושלם העסקה במלואה. לפי דוחות פנימיים רשת ג'מבו סטוק עומדת כבר עכשיו ביעדים שהוצבו להשלמת העסקה.
 


ג'מבו סטוק מונה כיום 16 סניפים ברחבי הארץ ובנוסף סניף אונליין עם מערך משלוחים לכל הארץ. בימים אלה מצטרפים עוד שלושה סניפים חדשים בירושלים, באילת ובפתח תקוה. צפי החברה עד לשנת 2023 הוא שהרשת תמנה כ-25 סניפים.

רועי ונונו אמר היום: "מכירת המניות של קבוצת ג'מבו סטוק מהווה צעד משמעותי לקראת המוסדיים ושוק ההון אליו אנו מכוונים. הקבוצה בוחנת בכל רגע נתון שיתופי פעולה ומנועי צמיחה חדשים. הקבוצה הגדילה לאחרונה את המרלו"ג ושידרגה את מערך משלוחי הרשת ללקוחותיה, כאשר הצבנו לעצמנו יעד לפתוח עד לשנת 2023 עוד תשעה סניפים חדשים, בנוסף ל-16 הקיימים".
קבוצת ג'מבו סטוק יוצגה בעסקה על ידי עוה"ד שבתאי מיכאלי, זיו פרייז ומור שרייבר ממשרד ליפא מאיר.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה