השוק
הישראלים שהופכים כל חנות לחכמה מגייסים עשרות מיליוני דולרים
נקסייט, סטארט-אפ ישראלי שפיתח תגיות חכמות שמאפשרות לחנויות לעקוב אחר המכירות של המוצרים השונים בחנות תוך אספקת תובנות לשיפור המכירות, גייסה גייסה עד כה 100 מיליון דולר
חברת ההזנק הישראלית Nexite מודיעה כעת על סיומו המוצלח של סבב גיוס שלישי בסך 67 מיליון דולר, בהובלת הקרנות Pitango Growth וסבאן וונצ'רז. האחרונות מצטרפות למשקיעים קודמים בחברה, וביניהם Pitango First, אינטל קפיטל, Battery Ventures ו-Vertex Ventures. סך ההשקעות בחברה עולה עם הסבב הזה לכ-100 מיליון דולר.
נקסייט, שהוקמה ב-2017 על ידי ענת וליאור שקד, המשמשים מנכ"לית וסמנכ"ל טכנולוגיה בהתאמה, פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לכל חנות להפוך לחכמה על ידי הצמדת תגיות בלוטות' זעירות לכל פריט. התגיות הללו מתקשרות עם הרשת, כך שהחנות יכולה לדעת כמה פריטים מכל סוג נמצאים על המדף ומתי צריך לחדש את המלאי, אילו פריטים נמכרים יותר מאחרים וכדומה. כך יכולה החברה לספק לחנויות תובנות לגבי המוצרים שהן מוכרות ולסייע להן להגדיל את המכירות.
במקביל, אותן תגיות, שאינן דורשות סוללות, יכולות להיקרא גם על ידי סמארטפונים של לקוחות, על מנת לאפשר תשלום עצמאי דרך הטלפון, החזרת מוצרים במהירות ובקלות וכדומה.
החברה מציינת כי לפי תחזית של חברת המחקר פורסטר, חנויות פיזיות ימשיכו להיות אחראיות לרוב המכירות הקמעונאיות בארה"ב בעתיד הנראה לעין, וקמעונאים מחפשים דרכים לשפר את יעילות החנויות כדי שלקוחות יוכלו ליהנות מכמה מהיתרונות של קנייה ברשת גם בחנויות הפיזיות והחנויות יוכלו להבין טוב יותר איך לשפר את ביצועי החנות.
ענת שקד אמה כי "אנחנו מספקים שקיפות מלאה על מסלול המכירה הפיזי, ובכך יוצרים שפה משותפת לכל המתרחש בחנות, במטרה למקסם את המכירות למטר רבוע בחנות על סמך נתוני התנהגות הלקוחות. אנו מביאים לחנויות הפיזיות מושגים מעולם המסחר אלקטרוני, כמו נטישה, מעורבות והמרה. עד כה, נתונים מסוג זה לא היו זמינים, ועכשיו הם סוללים עבור הקמעונאים את הדרך לחבר בין העולם הדיגיטלי והחנויות הפיזיות".
צחי הלל, שותף מנהל ב-Pitango Growth, אמר כי "הזרם הרציף של נתוני המוצרים מהחנויות מגדיר מחדש את המסחר הפיזי והופך אותו לדיגיטלי ומקוון. הטכנולוגיה החדשנית של נקסייט מושכת תשומת לב עצומה בשוק. ברור שנקסייט יוצרת כאן קטגוריה חדשה ונחוצה מאוד, ואנו שמחים להמשיך את ההשקעה הראשונית של Pitango First לסבב גיוס ההון האחרון".
עוד ב-
ברק פרידור, מנהל שותף בקרן סבאן וונצ'רז, הוסיף כי "העברה רציפה של נתוני המוצרים והניתוח שלהם מחוללים מהפכה עבור קמעונאים בכל רחבי העולם. הפתרון החדשני של נקסייט מספק תוצאות עסקיות מרשימות שכמותן מעולם לא הצליחו להשיג בתחום הזה. אנו גאים מאוד להצטרף למסע של הצוות המדהים הזה".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



