השוק

תדיראן תספק לסולגרין מערכות לאגירת אנרגיה ב-130 מיליון דולר

תדיראן תספק לחברת סולגרין מערכות אגירת אנרגיה בעלות של כ-130 מילון דולר והספק של כ-600 מגה וואט לשעה, שייסעו לפרויקטים לקידום אנרגיה סולארית
מערכת ice | 
רכב חשמלי (צילום freepik)

חברת האנרגיה סולגרין ויצרנית מוצרי החשמל תדיראן, הודיעו כי חתמו על הסכם במסגרות תרכוש סולגרין מחברת אביאם, שהינה חברת-בת של תדיראן, מערכות לאגירת אנרגיה בהספק כולל של עד כ-600 מגה-וואט לשעה, שיישמו אותה לפרויקטים סולאריים משולבי אגירה. סך הכל צפויה התמורה לעמוד על כ-130 מיליון דולר, כאשר אספקת המערכות מתוכננת להיפרס על פני השנתיים הקרובות.


בנוסף, סוכם כי על אביאם לספק שירותי אחריות, תחזוקה מונעת ואוגמנטציה למערכות  לתקופה בסיסית של חמש שנים ממועד ההתקנה והמסירה הסופית של כל מערכת, ללא תשלום נוסף למחיר.
 


באוקטובר 2021 רכשה תדיראן בסכום של כ- 30 מיליון שקל את חברת אביאם, המתמחה במערכות אנרגיה חשמלית מסוגים שונים, כולל: מערכות אל-פסק, ספקי כוח ומטענים, מצברים, ממירי תדר, ואפילו סוללות ומערכת לניהול טעינת כלי רכב חשמליים בבנייני מגורים.
 


המערכות, שצפויה סולגרין לרכוש תחת הסכם המסגרת, מיועדות להתקנה בפרויקטים שעתידה החברה להקים מכוח זכייתה בהליך תחרותי מס' 2 של רשות החשמל (ייצור חשמל בטכנולוגיה פוטו-וולטאית בשילוב קיבולת אגירה), ובפרויקטים שהחברה יוזמת בתחום מתקני אגירת אנרגיה, ללקוחות פרטיים.


משה ממרוד, מנכל תדיראן ויוסי זינגר, יור ג'נריישן קפיטל. צילום כפיר סיון.jpeg" />מימין: תום שפרן, מנכ"ל סולגרין קפיטל, משה ממרוד, מנכ"ל ובעל השליטה בתדיראן ו-יוסי זינגר, יו"ר ג'נריישן קפיטל (קרדיט: כפיר סיון).

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה