השוק

גל גדות נכנסת להייטק: זו ההשקעה המפתיעה של וונדרוומן

סטארט-אפ החינוך של איש התקשורת לשעבר דורון הרמן, Safe School, כבר גייסה 2 מיליון דולר ועכשיו מקבל חיזוק גם מהכוכבת הבינלאומית גל גדות
מערכת ice |  4
גל גדות נכנסת להייטק (צילום freepik, ויקיפדיה/ Gage Skidmore)
הוונדרוומן גל גדות ובעלה ירון ורסנו משקיעים בסטארט-אפ החינוך של איש התקשורת לשעבר דורון הרמן, Safe School.
החברה הוקמה בקיץ האחרון, על רקע משבר הקורונה, ומספקת לכ-600 לקוחות ברחבי ישראל, בתי ספר ורשויות מקומיות ספריית תוכן מותאם אישית ברוח תורת הלמידה החברתית-רגשית (SEL) המתמקדת ביצירת אקלים דיגיטלי בטוח לילדים ולבני נוער. ההשקעה של גדות וורסנו מצטרפת לגיוס הסיד שכבר ביצעה החברה לפני מספר חודשים של 2 מיליון דולר שבין המשקיעים העיקריים הוא מייסד WIX ניר זוהר.
 
חברת Safe School מורכבת מאנשי חינוך לצד אנשי חדשות ובזכות החיבור הנ"ל, מייצרת את התוכן שמותאם לילדים ובני נוער בנראות, בשפה ובהלימה למה שמתאים בתוך האקלים הבית ספרי. המערכת מכילה מאות סרטונים של מומחים בתחומים שונים כגון חינוך למיניות בריאה, העצמה, מיומנויות למידה, שיח בטוח ברשת, בריונות וחרמות, התמכרויות וכו' ומטרתה לגשר על הפער בין התוכן שצורכים התלמידים לבין היכולת של המורים לספק להם את המענה.

 דורון הרמן וניר זהר נשיא וויקס מייסדי סייף סקול. באדיבות המצלם 
גל גדות וירון ורסנו: "אנחנו שמחים לקחת חלק במיזם שמביא לקדמת הבמה נושא כה חשוב ומשמעותי - יצירת מרחב דיגיטלי בטוח לילדים ולבני נוער. כהורים לשלוש בנות אנו מבינים כי העידן הטכנולוגי של היום מחייב התבוננות מחודשת על האתגרים והקשיים שילדים ובני נוער עלולים לחוות, גם במישור הנפשי, וכי לכולנו יש את האחריות להעניק להם כלים להתמודדות".
 
דורון הרמן וניר זהר מייסדיSAFESCHOOL: "גל גדות היא מקור השראה ועוצמה לנערים ונערות בארץ ובעולם, ואנו מתרגשים שהסכימה להצטרף לצוות שלנו, כמשקיעה וכמנטורית עבור צעירים רבים. המטרה שלנו היא לחזק את אנשי החינוך בארץ ובעולם לתת להם כלים טכנולוגיים מתקדמים להנגשת תוכן רגשי חברתי לילדים וילדות וגל היא תוספת מושלמת לכך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מגעילה
    שולה 05/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גל גדות מגעילה המדינה לא חשובה לה. רק כסף.נקווה שהיא תיפול ותסבול.
    סגור
  • 3.
    אין
    טולי 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גל המהממת גאווה פשוט גאווה על מה שאת ועל מי שאת תמשיכי ככה יש לך לב ענק וככה אנחנו אמורים להתנהג אל תתני לשום דבר להפריע לך בדרך כי תמיד ימצאו אנשים מה לומר עלייך את גדולה מהחיים שאפו שאפו אוהבת אותך מאוד ..ליטל.
    סגור
  • 2.
    האידיאל הוא כסף
    טובה 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עושה פרסומת לסטרטאפ כדי לעשות ספין
    סגור
  • 1.
    היא לא מעניינת
    עומר 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולי יחיא סינוואר יהיה שמח בשבילה
    סגור