השוק

ביג בדרך לעסקת ענק: כך תשתלט על חברת הבת

קבוצת הנדל"ן, המפעילה את כמה ממרכזי הקניות הגדולים בארץ, הודיעה כי היא פועלת לרכישת הבעלות על חברת הבת, אפי נכסים, בעסקה של החלפת מניות
מערכת ice | 
ביג (צילום ביג)
קבוצת הנדל"ן המניב ביג מרכזי קניות בוחנת את האפשרות לרכוש את הבעלות המלאה על חברת הבת, אפי נכסים, בעסקה שתתבצע בהחלפת מניות. נבחנת האפשרות על ידי ביג לפרסם הצעה מלאה לרכישת מניות אפי נכסים שאינן ברשותה, זאת על ידי הצעת עסקת חליפין במניות. שוויה הנוכחי של אפי נכסים בבורסה עומד על כ-6 מיליארד שקל, כאשר העסקה צפויה לשקף לה סכום דומה. 
אפי נכסים פועלת בישראל בתחום המשרדים להשכרה, ובמקביל פועלת במזרח אירופה בתחומי הנדל"ן המניב השונים, כאשר ביג מחזיקה כיום  ב-66.4% ממניותיה. בנוסף, אפי נכסים פועל גם להקמה ובמכירה של דירות למגורים.
אז איך תתבצע הצעת הרכש? מדובר כרגע על רכישה של עד מלוא מניות אפי נכסים המוחזקות בידי הציבור בתמורה ל-0.38 מניה של ביג, אשר תוקצה בעבור כל מניה של אפי נכסים. 
ביום שלישי האחרון, מניית ביג נעלה את יום המסחר בבורסה בשער של 417.7 שקל, סכום שמשקף לחברה שווי של כ-8.8 מיליארד שקל. לעומתה, אפי נכסים חתמה את יום המסחר בשער של 159.4 שקל, מה שמשקף עבורה שווי של כ-6 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה