השוק

סין הכתה את עליבאבא, שאכזבה את התחזיות וצנחה

השנה האחרונה האירה פנים לענקית המחסר עליבאבא, אך סין שוב טרפה את הקלפים והטילה עונשים על מספר חברות, מה שגרם למינה לצנוח בארה"ב
מערכת ice |  4
מניית עליבאבא קרסה (צילום vecteezy, יוטיוב/ TAUVOD)
רק לפני כחודש, ענקיות הטכנולוגיה הסינית עליבאבא רשמה עליות בעקבות מה שנראה כשינוי מגמה במדיניות הממשל הסיני כלפי החברות המובילות. מניית עלבאבא זינקה ב-14.67% בלילה אחד.
לאחר מכן, בשבוע שעבר פורסם כי צוות אנליסטים המעריכים את ביצועי המניות, בראשות פאון ג'יאנג, העלו את מחיר היעד שלהם למניה ל-205 דולר, מהרמה הנוכחית של כ-120 דולר. "אנו רואים פוטנציאל עלייה לרווחים", כתבו האנליסטים ב-6 ביוני, והעלו את הערכות ההכנסות של החברה.
 
גם קבוצת הבנקאות סיטיגרופ הגדילה את תחזיות הרווח שלה עבור החברה, בטענה שהמשבר הגרוע ביותר עבור החברה, כנראה כבר מאחוריה, וכי היא צריכה להיות בקורלציה עם ההתאוששות של סין במחצית השנייה של השנה.
 
אלא, שלאחר המשך תחזיות חיוביות, מניותיה של עליבאבא ומניות טכנולוגיה סיניות אחרות צנחו אתמול על רקע קנסות טריים של הרגולטורים בשוק הסיני. המינהל הממלכתי של סין לתקנת שוק הודיע ​​ביום ראשון על גל של עונשים בגין דיווח בלתי הולם על עסקאות עבר, תוך הפרה של חוקי התחרות. עליבאבא היתה בין החברות שנקנסו בשל כך.
מניות מעצמת המסחר האלקטרוני צנחו ב-8.6% ב-premarket בארה"ב. עליבאבא איבדה כמעט מחצית מערכה בשנה שעברה, והובילה להפסדים במגזר שנפגע על ידי לחצים רגולטוריים משני צדי האוקיינוס ​​השקט.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    צניחת המינה?
    מה יהיה???!!! 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לאן נעלמה המניה???!!! ומה קרה להגהה???
    סגור
  • 3.
    סין
    רפי גולן 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה קומוניסטים
    סגור
  • 2.
    הגהה דחוף
    דוגית 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    1. ענקית המחסר במקום מסחר 2. מה שגרם למינה במקום למניה
    סגור
  • 1.
    ענקית המחסר? תעשו הגהה לכתבות (ל"ת)
    דוגית 07/2022/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור