השוק

עולם הטראוול-טק מתרחב: זו התוכנית שתזניק את חברת move

חברת move, חברה המתמחה בתחום הטראוול-טק ומפעילה בשוק הישראלי את אתר הולידיי פיינדר, מודיעה שהיא מצטרפת לתוכנית שירותי התמיכה לסטארט-אפים וחברות בצמיחה של ענקית מיקור החוץ הבין-לאומית Webhelp
מערכת ice | 
קובי שמרלר (צילום אודי גורן)
חברת move, חברה המתמחה בתחום הטראוול-טק ומפעילה בשוק הישראלי את אתר הולידיי פיינדר, מודיעה שהיא מצטרפת לתוכנית שירותי התמיכה לסטארט-אפים וחברות בצמיחה של ענקית מיקור החוץ הבין-לאומית Webhelp.
זו האחרונה השיקה לאחרונה בארץ את תוכנית The Nest שמטרתה לספק לחברות הזנק וחברות בצמיחה שירותים עסקיים שמותאמים לצרכים שלהם, במודל של מיקור חוץ ובמגוון רחב של ערוצים. אלו האחרונים כוללים אלמנטים כגון תמיכה טכנית, תמיכה במכירות B2B, שירותי ניהול פלטפורמה ועוד. את התוכנית מוביל קובי שמרלר, בעל ניסיון של קרוב ל-20 שנה בתפקידי ניהול בכירים.
 
חברת move, בראשות המנכ"ל והיזם ארז בוסו, מפעילה מספר אתרי תיירות מתקדמים ובהם את Smartair, SkyMax בשיתוף חברת כרטיסי האשראי MAX ו-Expressfly בשיתוף אמריקן אקספרס ועוד. במהלך תקופת הקורונה, כשענף התיירות היה בשפל, הקדישה החברה משאבים רבים לפיתוח טכנולוגיה מתקדמת והשיקה בפברואר 2022 את אתר החופשות המהפכני הולידיי פיינדר, המציג למשתמשים חופשות המשלבות טיסה ומלון לפי העדפותיהם.
לאחרונה החליטו מנהלי move להסתייע בשירותי The Nest של Webhelp כדי לתמוך בהתרחבות של holidayfinder בארץ ובתוכניות הפריצה לשוק הבין-לאומי. בשלב זה מספקת Webhelp ישראל ל-move שירות לקוחות במודל מיקור חוץ לעשרות אלפי לקוחותיה. השלב הבא יכלול הקמת צוות רב-לשוני ביוון לתמיכה בלקוחות החברה באירופה.
קובי שמרלר, מנהל תוכנית The Nest by Webhelp בישראל, מסר: "כחברה גלובלית יש לנו אפשרות לבחור את המיקום הגיאוגרפי המתאים ביותר לתוכניות ההתרחבות של כל סטארט-אפ ולהתאים את השירותים הנדרשים בכל שלב במחזור החיים של הסטארט-אפ. מרכז החברה ביוון, המתמחה בתחום הטראוול-טק, יסייע לכניסת move למדינות באירופה ללא צורך בהקמת מערך תמיכה טכנית משלה. אנו רואים את עצמנו כ'שותף מיקור חוץ לצמיחה' עבור חברות סטארט-אפ וחברות בשלבי צמיחה, שהוא המודל הכדאי לכל חברה מסוג זה".
ארז בוסו, מנכ"ל החברה, הוסיף: "שירות לקוחות הוא הגורם המבדל האסטרטגי של החברה והצבת הלקוח במרכז מחייבת שירות איכותי ברמה הגבוהה ביותר. על כן חשוב לנו להיכנס לשותפות עם שחקן בעל ניסיון בינלאומי שיכול להבטיח לנו רמת שירות גבוהה מהיום הראשון. הניסיון והידע של Webhelp המשרת חברות כגון Airbnb ,Expedia  ואחרות בתחום הטראוול טק הוא חיוני לבניית המוניטין שלנו הן בישראל והן באירופה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה