השוק

ברקת: "יש בממשלה מי שעדיין לא למדו את הלקח מה-7 באוקטובר"

שר הכלכלה התייחס לפיגוע הדריסה המשולב ברעננה, במהלכו נרצחה אישה כבת 70 ונפצעו כ-20 בני אדם. לדבריו, "בממשלה מי שעדיין לא למדו את הלקח מה-7 באוקטובר, ועדיין שבוי בקונספציה השגויה שהביאה אותנו לשבת השחורה"
מערכת ice | 
שר הכלכלה ניר ברקת (צילום חיים גולדברג/פלאש 90)
על רקע הפיגוע הקשה שאירע הבוקר (שני) ברעננה, שר הכלכלה ניר ברקת התייחס הערב למתקפת הטרור וקשר אותה לסוגיית הפועלים הפלסטינים משטח יהודה ושומרון. "הפיגוע הקשה ברעננה הוא עוד תזכורת למה אסור להחזיר את הפועלים הפלסטינים לרחובות ישראל", אמר בכיר הליכוד.
"לצערי יש בממשלה מי שעדיין לא למדו את הלקח מה-7 באוקטובר, ועדיין שבוי בקונספציה השגויה שהביאה אותנו לשבת השחורה. אני לא אתן את ידי להחזרת הפועלים הפלסטינים ולהפקרת הביטחון של אזרחי ישראל שוב.  אני פועל להבאה של עשרות אלפי פועלים ממדינות שלום, אבל לצערי אנשי הקוסנפציה מעכבים את המהלך ומשמרים את התלות שלנו בפלסטינים. זו טעות קשה שפוגעת לנו גם בביטחון וגם בכלכלה". 
 
לפי מד"א, בזירה ברחוב אחוזה טופלו 14 פצועים בהם אישה כבת 70 במצב אנוש, שמותה נקבע מאוחר יותר בבית החולים מאיר, גבר כבן 34 ונער כבן 16 במצב קשה, 8 פצועים במצב בינוני ו-3 במצב קל. זירת דריסה נוספת אירעה גם ברחוב החרושת בעיר. ממרכז שניידר לרפואת ילדים נמסר כי שבעה ילדים ובני נוער פונו למחלקה לרפואה דחופה, בהם אחד במצב קשה ו-6 בינוני.
 
אשר, מורה בבית הספר המדעי כפר בתיה ברעננה, סיפר שבין הפצועים נמצאים תלמידים שהיו בדרכם הביתה מבית הספר. "אחד מהמורים ראה שהיה פה פיגוע ומיד יצאנו החוצה. כשהגענו לזירה הבנו שתלמידים שלנו נפצעו. מהבית ספר שלנו יש כנראה 4 פצועים. התלמידים נפגעו כשהיו בדרכם הביתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה