רכילות עסקית

הכרישים חוגגים את סוף הצילומים, איך תיראה העונה החדשה?

שבעה ימי צילומים אינטנסיביים מהבוקר עד הלילה הסתיימו, וארבעת הכרישים יחד עם המצטרף החדש-ישן אמיר איל הרימו כוסית לכבוד סיום המאורע. ל-ice נודע שגם הכרישים הופתעו מהיזמים שהציגה בפניהם ההפקה
מערכת ice |  4
כרישים (צילום אינסטגרם)
אנשי העסקים והיזמים: דובי פרנסס, יסמין לוקץ', אורן דוברנסקי וזהר לבקוביץ', יחד עם הכריש הוותיק אמיר איל, סיימו את הצילומים האינטנסיביים לעונה החדשה של הכרישים שהצליחה להפתיע את המשתתפים עם מספר סטארטאפים מעניינים.
הכרישה היחידה בחבורה, יסמין לוקץ', סיכמה את העונה שתעלה לאוויר השנה ופרגנה לחברים: "זהו! מסכמים שבעה ימי צילומים ועשרות מיזמים - ויש הרבה למה לצפות! תודה לאסף ולכל צוות ההפקה על ההזדמנות להיחשף ליזמיות ויזמים נפלאים מתחומים שונים (וחדשים בשבילי) ולעזור להם להצליח בענק. ושאר הכרישים, אם לשחות במים - אז רק איתכם".
לוקץ' כבר שיתפה את העוקבים במה שקורה מאחורי הקלעים, לאחר שאירחה בסט הצילומים את חברתה  ולפי איך שזה נראה, מאחורי הקלעים יש הרבה אוכל, הרבה כיף והרבה שירה מצד השופטים.
כזכור, בקשת 12 כבר שחררו שידור חוזר של תכנית הכרישים במהלך חג הפסח ועוד בפריים טיים, בהחלטה שהתבררה כנכונה כאשר אחוזי הרייטינג שיחקו לטובתם עם 11.2% וכ-309 אלף צופים שהעדיפו לצפות בתכנית הריאליטי של עולם העסקים על פני שבוע האופנה ששידרה רשת 13 שהביא לכ-9.4% רייטינג בלבד וכ-262 אלף צופים. לפי אחוזי הרייטינג של השידור החוזר, ניתן לשער שהעונה החדשה הולכת לטרוף את המסך.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רק שיעשו פרק מה קרה עם ההשקעות של העונות הקודמות....
    מעוז 04/2021/21
    הגב לתגובה זו
    7 0
    מה יצא לפועל? מה לא? מה הצליח בגדול ומה נכשל...
    סגור
  • 2.
    אחלה תוכנית. מחכה לשידורים.
    דגיגה אוהדת 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי יתחילו השידורים ?
    סגור
  • 1.
    כן יריבו תוכניות כאלו (ל"ת)
    .יהודי. 04/2021/20
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • שאלה
    גון 03/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי יוצאת העונה??????
    סגור