רכילות עסקית

בכירי מנו ספנות נפגשו עם רזבוזוב והעניקו לו שי

שר התיירות נפגש עם בכירי חברת הספנות על מנת להעניק רוח גבית למתווה שיחזיר את ענף התיירות, ובפרט את הפלגות הנופש, לשגרה
מערכת ice |  1
רזבוזוב ובכירי מנו ספנות (צילום ירון אשכנזי)
שר התיירות יואל רזבוזוב נפגש היום (שלישי) בלשכתו עם ראשי מנו ספנות, משה ומורן מנו, כדי להעניק תמיכה בגיבוש מתווה חזרתו לפעילות של ענף הפלגות הנופש בישראל כבר באביב הקרוב. את מתווה החזרה לפעילות של הענף אמור לגבש בימים אלה משרד הבריאות, לאחר שנתיים של איסור הפעילות בשל  הקורונה. 
השר רזבוזוב הדגיש את החשיבות המיוחדת שהוא רואה בהחזרת פעילות הפלגות הנופש של מנו ספנות לנוכח התרומה הכלכלית למשק, החזרתם של עובדים למעגל העבודה, החזרת שרשרת האספקה למתכונת הרגילה והתרומה הכוללת לענף התיירות של מדינת ישראל. השר הדגיש כי הנושא חשוב לו והוא תומך בגיבוש המתווה.
 
במהלך החודשים האחרונה החלה מנו ספנות בשיווק הפלגות הנופש באוניה החדשה קראון איריס (Crown Iris) החל מאפריל הקרוב. יעדי ההפלגות המתוכננים לעונה הם כרתים, רודוס, מיקונוס, סלוניקי, פיראוס ועוד מגוון יעדים ביוון, קפריסין, איטליה וקרואטיה. ההפלגות יצאו באונייה של החברה "קראון איריס", בת 11 קומות המכילה מגלשת מים המשקיפה לנוף. כמו כן, באוניה 6 מעליות, כ-750 חדרים, כולל חדרי סוויטות וחדרים עם מרפסות וביכולתה לאכלס עד 2,000 איש בהפלגה ו- 650 אנשי צוות. 
לדברי משה מנו, נשיא מנו ספנות: "אנו מודים ומברכים את שר התיירות, מר יואל רזבוזוב, על תמיכתו בחזרת ענף הפלגות הנופש לפעילות מלאה ומקווים כי משרדי הממשלה הרלוונטיים יימצאו במהרה את המתווה הנכון והיעיל ביותר שיאפשר לנו לחזור לפעילות ולהנעים את חופשתם של עשרות אלפי ישראלים. בנוסף, חזרתנו לפעילות תתרום משמעותית למשק ולתעשייה ואנו שמחים שהשר רואה עין בעין את הדברים. אנו סמוכים ובטוחים שתימצא הדרך לאפשר לנו להפליג תוך הקפדה על בריאותם ובטיחותם של הנופשים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לו מותר לקבל מתנות
    נתי 01/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מריח לי כמו שוחד
    סגור