רכילות עסקית

הראל ויזל במפגש מסקרן עם אחד מגדולי הספורטאים בעולם

לאחר המפגש המסקרן עם לברון ג'יימס, הראל ויזל הפעם מסמן עוד וי ענק על עולם הספורט עם מפגש עם האלוף האולימפי קרל לואיס. ויזל מסיים שבוע חלומי כאשר מניית פוקס מובילה את הבורסה עם עלייה שבועית של מעל 20%
מערכת ice | 
הראל ויזל קרל לואיס (צילום יחצ)
כנס השותפים העולמיים, המתקיים ממש בשעות אלו הלילה (חמישי) בקמפוס נייקי פורטלנד, הפגיש את איש העסקים ומנכ"ל פוקס הראל ויזל, יחד עם האלוף האולימפי ואחד מגדולי הספורטאים בעולם, קרל לואיס.
הזיקה של ויזל לעולם הספורט ידועה: חברת ריטיילורס, חברת הבת של פוקס שאחראית על מותגי הספורט בחברה, משתלטת על ענף הספורט בישראל, כאשר רק לאחרונה עצרה החברה את המו"מ יבואנית ציוד הכושר אנרג'ים במה שהיה נראה כעסקה שתקבל קשייים מרשות התחרות עם הפיכת החברה של ויזל כשליטה בענף הספורט הישראלי.
 
איש העסקים הראל ויזל סוגר שבוע חלומי מבחינתו, כאשר מניית פוקס מובילה את מדד ת"א 125 בקרב המניות העולות, עם עלייה בשיעור של 20.22%.
זו אינה הפעם הראשונה בה ויזל נפגש עם אושיות מעולם הספורט: רק לפני חודש אירע מפגש מסקרן בינו ובין כדורסלן העל לברון ג'יימס. אז, התארח ויזל בחתונתם של אריאלה בוקר וג'פרי שוטנשטיין - בנו הצעיר של המיליארדר היהודי ומנכ"ל אמריקן איגל, ג'יי שוטנשטיין.
ויזל ושוטנשטיין מכירים מזה זמן רב וחברים כבר שנים ארוכות. לפני כשנה רכש שוטנשטיין מניות של ריטיילורס. הרכישה בוצעה עם הנפקתה של החברה, בשווי שהוארך בזמנו בכ-30-40 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה