בעולם

הטרור בעולם: ארבעה הרוגים נוצרים קתוליים בפיגוע בפיליפינים

מדינת הפיליפינים הוכתה בתדהמה עם מותם של ארבעה נוצרים קתוליים במהלך טקס שהתקיים בכנסייה במדינה, בפיגוע טרור רצחני שבנוסף להריגתם של הארבעה, פצע עשרות בני אדם שהיו באזור
מערכת ice | 
הפיליפינים (צילום Uri Magnus)
הכוננות בפיליפינים הועלתה בכלל אזורי המדינה, בעקבות הפיגוע הרצחני שאירע בדרום המדינה ביום ראשון האחרון. ארבעה מתפללים נוצרים קתולים נהרגו בזמן טקס שהתקיים בכנסייה שבאוניברסיטה במאראווי סיטי, בעקבות מטען נפץ רב עוצמה שהופעל במקום.
נשיא הפיליפינים הגדיר את הפיגוע כפעולת טרור זר ועל פי דיווח של הצבא המקומי, מתוך ארבעת ההרוגים ישנן שלוש נשים, עשרות הפצועים, בדרגות שונות, פונו לשני בתי חולים באזור ומתוכם שישה שנלחמים על חייהם בעקבות הפציעות הקשות.
נשיא המדינה אמר בהצהרה לאזרחים כי הוא מגנה באופן החריף ביותר את המתקפה הפרועה במדינתו ועוד אמר כי "קיצוניים המחפשים אלימות נגד החפים מפשע תמיד ייחשבו כאויב בחברה כמו שלנו".
אירוע זה מצטרף לאירוע טרור רבים המתרחשים לאחרונה ברחבי העולם ולהם יש מכנה משותף אחד, הוא מופנה כלפי אנשים דתיים או מזוהים עם דתות אלו, בעיקר יהודים אך גם נוצרים.
כמובן שפיגועים רבים מתרחשים במדינות אסלאמיות כמו אפגניסטן ופקיסטן נגד מוסלמים רבים, אך גם פיגועים אלו יש סממנים דתיים המצביעים על קיצוניות בהשקפה הדתית של המחבלים, ושנאה כלפי זרמים אחרים בדתו או כלפי דתות שונות משלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה