בריאות

קנאביס למהדרין: זה האישור המפתיע שעלול לייקר את המחיר

שיח מדיקל גרופ היא חברת הקנאביס הראשונה והיחידה בישראל אשר קיבלה תעודת כשרות למוצריה ואישור שמיטה
מערכת ice | 
קנאביס (צילום freepik)
שיח מדיקל קיבלה מהגוף הרבני, אפרתי שליט"א, תעודת כשרות למרבית מוצריה וכן אישור כי עיקר מוצרי החברה עומדים בדרישות המחמירות של כשרות למהדרין לגבי שנת השמיטה.
האישור ניתן בעקבות היערכות מוקדמת של החברה והתאמות שערכה החל מחודש אלול תשפ"א (אוגוסט 2021), טרם תחילת השנה העברית הנוכחית, במתקני הגידול ובתהליכי הגידול המתבצעים על ידה, תוך ליווי של נציגי כשרות למהדרין בראשות הגוף הרבני.
 
קבלת אישור השמיטה ותעודת הכשרות למוצרי החברה, כחלק ממיקוד פעילותה בשוק הישראלי, עשויה לחשוף ולהנגיש את מוצרי החברה לקהלי יעד חדשים, בדגש על השוק המסורתי-חרדי. תעודת הכשרות ואישור השמיטה יאפשרו לקהל הדתי להשתמש במוצרי החברה גם אם גודלו במהלך שנת שמיטה, ובהתאם, מעריכה החברה כי קיים פוטנציאל להרחבת מכירותיה לקהל יעד זה. יצוין כי למיטב ידיעת החברה, חברה אשר לא עמדה בכללי השמיטה החל מתחילת השנה העברית הנוכחית, לא תוכל לקבל אישור שמיטה, ובהתאם קיים לחברה יתרון בהקשר זה.
שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-64%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לעשרות אלפי מטופלים ברחבי הארץ. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם ומקיימת שיתופי פעולה עם חוות נוספות בארץ ובחו"ל לטובת הגדלת כושר הייצור לשוק הישראלי והבינלאומי.
 
אסטרטגיית שיח מדיקל חותרת למגע ישיר ובלתי אמצעי עם הלקוח הישראלי הסופי. בהתאם, החברה מניחה תשתיות לאורך שרשרת הערך על מנת לתת מענה לקהל הצרכנים הגדל בשוק לצד מוכנות לקראת לגליזציה.
בבעלות החברה מספר בתי מרקחת בעלי רישיון לניפוק קנאביס ובכוונתה להקים רשת בתי מרקחת תוך המשך שת"פ עם כל בתי המרקחת הרלוונטיים. בנוסף, לחברה מערך תומך של שירות לקוחות. לחברה מותגים מובילים ואהודים, מוצריה ידועים באיכותם ויעילותם, בין מותגיה המוכרים: תכלת, מרמלדה, בלאק, הולנדי, קוש-דן, סדרת האלמנטים והסדרה התנ"כית. החברה ערוכה לשינויים הרגולטוריים האפשריים אשר להערכת החברה צפויים  להטיב  עמה.
שיח מדיקל מובילה במחקר ופיתוח ומחזיקה מעל 500 קווים גנטיים לאחרונה החברה קיבלה אישור על רישום של 15 זנים. שיח מדיקל גרופ מבצעת מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, ובעלת  שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה